سفر تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر به برزیل برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان

سفر تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر به برزیل برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان
تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر با ترکیبی متشکل از سه بازیکن در مسابقات جهانی برزیل شرکت خواهد کرد.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شمشیربازی، مسابقات شمشیربازی بازی های المپیک ۲۰۱۶ برزیل در حالی برگزاری می شود که در رقابت های اسلحه سابر، دیدارهای تیمی برگزار نخواهد شد. به همین منظور پیش از آغاز این دوره از بازی های المپیک، مسابقات تیمی اسلحه سابر در قالب رقابت های قهرمانی جهان برگزار خواهد شد.

مسابقات تیمی اسلحه سابر قهرمانی جهان ۶ تا ۸ اردیبهشت ماه در برزیل برگزار می شود و تیم ایران که دو بازیکن المپیکی در اختیار دارد نیز در این رقابت ها شرکت خواهد کرد.

مجتبی عابدینی و علی پاکدامن که از حضور در آخرین مرحله مسابقات کسب امتیاز المپیک در سئول کره جنوبی، سهمیه المپیکی خود را قطعی کردند همراه با فرزاد باهرارسباران ترکیب ایران را در مسابقات جهانی شمشیربازی اسلحه سابر در بخش تیمی تشکیل می دهند. این تیم  جمعه سوم اردیبهشت ماه عازم برزیل می شود.

پیمان فخری همچون رویدادهای گذشته هدایت تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر را در مسابقات جهانی برزیل نیز بر عهده خواهد داشت.

مسابقات جهانی برزیل دومین رویدادی است که تیم ملی اسلحه سابر طی سال جاری در آن شرکت می کند. این تیم پیش از این در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرد.

تیم ملی اسلحه سابر ایران به دلیل کسب نتایج خوب همچون نایب قهرمانی علی پاکدامن در دیدارهای انفرادی مسابقات قهرمانی آسیا، در جدول 32 و 16 با قرعه استراحت روبرو شدند. در ادامه تیم ایران در مصاف با ویتنام به رغم دیداری پایاپای متحمل شکست شد اما در دو بازی دیگر تیم های ژاپن و قزاقستان را شکست داد و به عنوان پنجم آسیا دست یافت.


۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۵:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.