دور مقدماتی مسابقات انتخابی المپیک روئینگ برگزار شد؛مهسا جاور اول شد، تیم دونفره بانوان مستقیما به فینال A راه پیدا کرد

دور مقدماتی مسابقات انتخابی المپیک روئینگ برگزار شد؛مهسا جاور اول شد، تیم دونفره بانوان مستقیما به فینال A راه پیدا کرد
نمایندگان ایران در دور مقدماتی مسابقات انتخابی المپیک روئینگ در قاره آسیا و اقیانوسیه صبح امروز 3 اردیبهشت ماه به مصاف رقیبان خود رفتند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون قایقرانی، مسابقات انتخابی المپیک روئینگ در قاره آسیا و اقیانوسیه از صبح امروز 3 اردیبهشت ماه در شهر چونگجوی کره جنوبی آغاز شد. نمایندگان ایران نیز در 4 ماده این رقابت ها به مصاف حریفان خود رفتند.
عاقل حبیبیان در روئینگ تکنفره مردان در گروه خود چهارم شد و به شانس مجدد راه پیدا کرد. در این گروه نمایندگان کره، قزاقستان و ازبکستان اول تا سوم شدند. حبیبیان فردا در رقابت شانس مجدد با نمایندگان امارات، اندونزی، فیلیپین و فیجی رو به رو می شود.
مهسا جاور در روئینگ تکنفره بانوان در گروه خود اول شد و به نیمه نهایی راه یافت. قایقرانان قطر و اندونزی در این مسابقه دوم و سوم شدند. جاور یکشنبه 5 اردیبهشت در دور نیمه نهایی با حریفان رو به رو می شود.
در روئینگ دونفره مردان سیاوش سعیدی و حامد خدری در گروه خود سوم شدند و شانس مجدد راه پیدا کردند. در این مسابقه نمایندگان هند و اندونزی اول و دوم شدند. تیم دونفره مردان فردا باید برای حضور در مراحل بالاتر با رقبایی از امارات، ازبکستان، چین و تایلند مسابقه دهد.
نازنین ملائی و حمیرا برزگر پاروزنان کشورمان در روئینگ دونفره جفت پاروی سبک وزن بانوان نیز با درخشش در دور مقدماتی و قرار گرفتن در رده دوم گروه خود مستقیما به فینال راه پیدا کردند. در این رقابت نمایندگان کره در رده نخست قرار گرفتند.
این مسابقات فردا 3 اردیبهشت ماه با برگزاری دور شانس مجدد ادامه پیدا می کند و پاروزنان ایران در 2 ماده بخش مردان به مصاف حریفان خود می روند.

۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰۹:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.