مسابقات تیراندازی جام جهانی – برزیل/ پنجمی جهان بنام جام بزرگ ثبت شد

مسابقات تیراندازی جام جهانی – برزیل/ پنجمی جهان بنام جام بزرگ ثبت شد
مه‌لقا جام‌بزرگ در فینال مسابقات تفنگ ۵۰ متر ۳ وضعیت در جام جهانی برزیل، در رده پنجم ایستاد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک  و به نقل از سایت  فدراسیون تیراندازی، در هفتمین روز مسابقات جام جهانی تیراندازی – برزیل و در تفنگ ۵۰ متر ۳ وضعیت بانوان، مه‌لقا جام‌بزرگ، نجمه خدمتی و الهه احمدی نفراتی بودند که به مرحله نهایی راه یافتند.
اما عصر دیروز در مرحله نهایی این رقابت ها که با حضور ۵۷ تیرانداز برگزار شد، جام‌بزرگ با ۵۶۸٫۳۲ امتیاز، بعنوان نفر چهارم وارد فینال شد و دیگر تیراندازان کشورمان خدمتی و احمدی نیز با ۵۷۷٫۲۳ و  ۵۷۴٫۲۲  امتیاز به ترتیب در جایگاه بیست و هفتم و سی و نهم قرار گرفتند و از صعود به فینال باز ماندند.
در فینال این رقابت‌ها نیز مه‌لقا جام‌بزرگ در مصاف با حریفان جهانی و المپیکی خود توانست عنوان پنجمی جهان را بنام خود ثبت کند ضمن اینکه در این بخش تیراندازان کرواسی، آلمان و مغولستان اول تا سوم شدند.
مسابقات تیراندازی جام جهانی برزیل از ۲۵ فروردین ماه تا ششم اردیبهشت ماه با حضور ۶۴۵ ورزشکار از ۸۷ کشور جهان در شهر ریودوژانیرو برزیل برگزار می‌شود.
مسابقات تیراندازی جام جهانی برزیل از ۲۵ فروردین ماه تا ششم اردیبهشت ماه با حضور ۶۴۵ ورزشکار از ۸۷ کشور جهان در شهر ریودوژانیرو برزیل برگزار می‌شود که تیراندازان ایران با کسب ۵ سهمیه المپیک در دو رشته تفنگ و تپانچه به مصاف حریفان خود می‌روند.

۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰۹:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.