نهمین جلسه ستاد عالی بازیهای المپیک و پارالمپیک؛کیومرث هاشمی: در بخش بانوان بازهم امکان کسب سهمیه داریم

نهمین جلسه ستاد عالی بازیهای المپیک و پارالمپیک؛کیومرث هاشمی: در بخش بانوان بازهم امکان کسب سهمیه داریم
رئیس کمیته ملی المپیک با بیان این مطلب که در بخش بانوان بازهم امکان کسب سهمیه المپیک داریم گفت: حضور بانوان در مسابقات کسب سهمیه المپیک در نوع خود کم نظیر است و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی در نهمین جلسه ستاد عالی بازیهای المپیک و پارالمپیک که در محل کمیته ملی المپیک در حال برگزاری است گفت: تاکنون چهل و یک سهمیه گرفته ایم که هشت مورد آن متعلق به زنان است، ضمن اینکه در رشته های تیر و کمان، بوکس، قایقرانی، شنا و والیبال امکان کسب سهیه داریم .

هاشمی افزود: در صورتی که والیبال بتواند کسب سهمیه کند پیش بینی می شود کاروان ایران با بیش از شصت سهمیه در بازیهای المپیک ریو حضور پیدا کند که بالاترین رکورد حضور ورزشکاران ایران در بازیهای المپیک خواهد بود.

وی با بیان این مطلب که در بخش بانوان بازهم امکان کسب سهمیه داریم گفت: حضور بانوان در مسابقات کسب سهمیه المپیک در نوع خود کم نظیر است و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

 رییس کمیته ملی المپیک درباره امکان مدال آوری کاروان ایران و تعداد آن ها در بازیهای المپیک گفت: پنانسیل کاروان ایران برای مدال آوری بسیار بالاست و امیدوارم با تلاش مجموعه فدراسیون ها، در جمع ٢٠٦ کشور  و 10 هزار 903 ورزشکار حاضر در این رقابت ها جایگاه مطلوبی نصیب ایران شود.

۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۷:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.