سومین دوره بازیهای داخل آسیا-ویتنام؛درخشش کمانداران ایران در هانوی

سومین دوره بازیهای داخل آسیا-ویتنام؛درخشش کمانداران ایران در هانوی
کماندران کشورمان در روز دوم بازیهای داخل سالن آسیا خوش درخشیدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان اعلام کرد: با تغییر قوانین در مسابقات تیراندازی با کمان مسابقات آسیایی ویتنام تنها دو کماندار از هر تیم می توانست به مرحله حذفی راه یابد که از تیم کشورمان در صبح امروز در رشته کامپوند رضا زمانی نژاد و منصور کردی و در رشته ریکرو بانوان فرنوش شقاقی و یاسمن شیریان با کسب بیشترین امتیاز به مرحله حذفی راه یافتند.
صبح امروز چهارشنبه در رشته ریکرو بانوان به حکم قرعه در دور اول فرنوش شقاقی و یاسمن شیریان به مصاف هم رفتند که یاسمن شیریان موفق شد با 112 بر 109به پیروزی دست یابد , شیریان در دور دوم نیز رقیب خود از کشور چین را با امتیاز 116 بر 114 شکست داد و به مرحله  نیمه نهایی راه یافت .
در کامپوند مردان رضا زمانی نژآد در دور اول با قرعه استراحت رسید و در دور دوم ورزشکاری از کشور میزبان ویتنام را با امتیاز 117 بر 113 شکست داد و این ورزشکار خوبمان نیز به مرحله نیمه نهایی رسید منصور کردی در دور اول حریف عربستان خود را 118 بر 102 شکست داد و در دور بعدی به حریف قدرتند هندی بر خورد کرد که به امتیاز 113 بر 113 رسیدند که کردی موفق شد و در بخش Tie حریف هندی را شکست داد و این ورزشکار خوب کشورمان نیز به مرحله نیمه نهایی رسید. چهار ورزشکار دیگر کشورمان نیز به مصاف حریفان خواهند رفت.

۱۳ آبان ۱۳۸۸ ۱۱:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.