سومین دوره بازیهای داخل سالن آسیا – ویتنام؛ عباس ترابیان: بازیها از این پس سخت تر می شود

بازیهای سالنی آسیا از این مرحله به بعد دشوار تر می شود و نباید بعد از این انتظار داشت که ملی پوشان ایران در هر بازی با اختلاف زیاد حریفان را شکست دهند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و خبرنگار اعزامی به این رقابتها؛ رییس کمیته فوتسال ایران پس از بازی تیم ملی مقابل مالزی گفت: امروز تیم فوتسال امید ایران در حضور آقای سعیدلو رییس سازمان تربیت بدنی در برابر مالزی در مرحله یک چهارم نهایی بازی بسیار خوبی ارائه کردند و با توجه به اینکه مالزی تیم چندان قدری نسبت به ایران نیست تیم ما بازی روان و آسانی داشت و مربی برزیلی تیم امید در این بازی بیشتر به دنبال محک بازیکنان برای بازیهای حساس مرحله نیمه نهایی و فینال بود.
ترابیان در باره مرحله نهایی این مسابقات گفت: ما در دور نیمه نهایی با اردن مواجه خواهیم شد و در صورت صعود به فینال به احتمال فراوان با تایند روبرو می شویم.
وی گفت: البته تایلند تیم خوبی را به مسابقات آورده و اتفاقا خیلی هم مدعی هستند که آمده اند تا جام قهرمانی را از ایران بگیرند و ببرند و ما هم به آنها احترام می گذاریم اما تایلندیها مطمئن باشند که ما با همین تیم دوم خود هم اجازه نخواهیم داد جام را با خود ببرند.


۱۳ آبان ۱۳۸۸ ۱۱:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.