صمیمی: با قدرت در ریو ظاهر خواهم شد، امنیت آینده، خواسته همه قهرمانان است

صمیمی: با قدرت در ریو ظاهر خواهم شد، امنیت آینده، خواسته همه قهرمانان است
محمود صمیمی می گوید کاروان دو و میدانی ایران با قدرت در رقابت های ریو ظاهر خواهد شد. امنیت آینده خواسته همه قهرمانان کشورمان است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی ،محمود صمیمی  اظهار داشت: تمرینات سخت و فشرده ای را زیر نظر روبرت فازاکاس در مجارستان سپری می کنم. من به همراه محمد تمام تلاشمان را برای رسیدن به رکوردهای خوب می کنیم و خدارا شکر لطف خدا هم شامل حال ماست. فروردین ماه، ماهی نیست که پرتابگری بتواند پرتاب های بالای 64 متر بیندازد. خوشبختانه در رقابت های زومباتلی مجارستان به پیشنهاد روبرت شرکت کردم چون شرایط بدن ام خوب بود، توانستم حدنصاب کسب سهمیه را هم ثبت کنم.

وی افزود: به پیشنهاد روبرت، بعد از اردوی مجارستان 16 روز به ایران می آئیم و از اوایل خرداد در مسابقات جایزه بزرگ اروپایی شرکت می کنم تا با آمادگی بیشتری در المپیک حاضر شوم. تمایلی برای شرکت در رقابت های آغاز فصل هم ندارم، چرا که تنها دستاورد این مسابقات فقط مدالی است که پاسخگوی هزینه های ما نیست. من بارها در رقابت های آغاز فصل شرکت کرده ام و حتی با حضور احسان حدادی به مدال طلا هم رسیده ام اما هیچ حمایتی از سوی استان چهار محال و بختیاری نشده ام. رکورد 65 متر را در مجارستان ثبت کرده ام و برای ثبت رکورد بهتر ترجیح می دهم در رقابت های اروپایی شرکت کنم.

پرتابگر شلمزاری در خصوص خواسته هایش از مسئولین ورزش گفت: تمام دغدغه های یک قهرمان و یا ورزشکاران المپیکی، تامین آینده شغلی آنهاست. متاسفانه ورزشی چون دو و میدانی و یا سایر رشته های غیر فوتبالی، بعد از عمر قهرمانی هیچ گونه پشتوانه و امنیت مالی ندارد. شاهد بوده ایم که خیلی از قهرمانان بزرگ بعد از پایان عمر قهرمانی شان روبه درآمد زایی در مشاغلی که در شان یک قهرمان ملی نبوده آورده اند و این امر مستلزم توجه ویژه مسئولین ورزش کشور است.البته ناگفته نماند که مجید کیهانی زحمات زیادی برای جذب مربی و برپایی اردو در مجارستان کشید و جای داردد که از ایشان نیز تشکر کنم و امیدورام بتوانم پاسخ محبت هایش را بدهم.

صمیمی در پایان در اشاره به وضعیت محمد، برادرش گفت: شرایط بدنی محمد بامن فرق می کند و با پیشنهاد فازاکاس بودکه من شرکت کردم. محمد باید در آرامش و استراحت در مسابقات شرکت کند و او الان در فشار تمرین است. مطمئنم انگیزه محمد برای ثبت رکورد حدنصاب المپیک زیاد است. استرس زیادی برای رسیدن به حدنصاب وجود دارد. وقتی برای ثبت رکورد پرتاب می کنیم درگیری های زیادی به سراغمان می آید. پرتاب کردن در مسابقات قهرمانی جهان آسان تر از رسیدن به حدنصاب است. امیدوارم تا کاروان دو و میدانی ایران با تعداد بیشتری از نمایندگان ایرانی با قدرات تمام در ریو ظاهر شود.
 
 

 
 

۳۰ فروردین ۱۳۹۵ ۰۸:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.