بیست و دومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا - فیلیپین؛قرعه کشی مسابقات انجام شد/حریفان تکواندوکاران ایران مشخص شدند

بیست و دومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا - فیلیپین؛قرعه کشی مسابقات انجام شد/حریفان تکواندوکاران ایران مشخص شدند
قرعه کشی بیست و دومین دوره رقابت‌های تکواندو قهرانی آسیا در مانیلا برگزار شد و تکواندوکاران کشورمان رقبای خود را شناختند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، عصر دیروز (یکشنبه) و در سالن "گرند بالروم" هتل ماریوت مراسم قرعه کشی بیست و دومین دوره رقابت‌های تکواندو قهرانی آسیا برگزار شد و تکواندوکاران کشورمان رقبای خود را شناختند.

در گروه مردان و در وزن 54- کیلوگرم، آرمین هادی‌پور پس از استراحت در دور نخست به مصاف برنده دیدار هندوستان و اندونزی می رود. در وزن 58- کیلوگرم، میرهاشم حسینی در دور نخست به مصاف تکواندوکاری از کره‌جنوبی خواهد رفت و در صورت پیروزی حریفی از تایلند را پیش رو دارد.

در وزن 63- کیلوگرم، ابوالفضل یعقوبی در دور نخست استراحت خواهد داشت و در دور دوم به مصاف برنده دیدار مالزی و قطر می رود. در وزن 68- کیلوگرم، علیرضا علیاری در دور نخست به مصاف تکواندو کشور میزبان خواهد رفت و در صورت پیروزی با برنده دیدار تکواندوکاران سنگاپور و یمن رقابت می کند.

در وزن 80- کیلوگرم ، سعید رجبی در دور نخست با تکواندوکاری از قرقیزستان دیدار خواهد کرد و در صورت پیروزی به مصاف "ماکسیم رافالوویچ" تکواندوکار ازبک می رود و در وزن 87- کیلوگرم، پوریا عرفانیان در دور نخست تکواندوکاری از سوریه را پیش رو دارد و در صورت پیروزی با برنده دیدار پاکستان و کره‌جنوبی دیدار خواهد کرد.

اما در گروه زنان و در وزن 46- کیلوگرم، ناهید کیانی در دور نخست به مصاف نماینده اردن می‌رود و در صورت پیروزی با برنده دیدار تکواندوکاران هنک‌کنگ و پاکستان دیدار می کند. در وزن 57- کیلوگرم، مهسا جدی در دور نخست با تکواندوکار ژاپنی پیکار خواهد کرد و در صورت پیروزی به مصاف برنده دیدار تکواندوکاران نپال و اندونزی می‌رود.

در وزن 62- کیلوگرم، حنانه همتی در دور نخست با تکواندوکاری از کره‌جنوبی دیدار می‌کند و در صورت پیروزی به مصاف نماینده چین خواهد رفت. در وزن 67- کیلوگرم، هانیه اخلاقی در دور نخست با تکواندوکار ویتنام دیدار می‌کند و در صورت پیروزی برنده دیدار ماکائو و ازبکستان را پیش رو دارد.

در وزن 73- کیلوگرم، شکرانه ایزدی در دور نخست با تکواندوکار اردنی رقابت می‌کند و در صورت پیروزی به مصاف نماینده چین می‌رود. در وزن 73+ کیلوگرم، ملیکا میرحسینی در دور نخست با تکواندوکاری از تاجیکستان دیدار می‌کند و در صورت پیروزی به مصاف نماینده کره‌جنوبی خواهد رفت.

به دلیل حضور 6 ورزشکار از هر کشور در مسابقات قهرمانی آسیا، تیم ملی مردان ایران در اوزان پنجم و هشتم و تیم ملی زنان ایران در اوزان دوم و سوم نماینده‌ای ندارند.

امروز(دوشنبه) در نخستین روز این پیکارها و از ساعت 12:30 به وقت تهران ورزشکاران اوزان 73- و 73+ کیلوگرم زنان و 87- و 87+ کیلوگرم مردان برروی شیاپ‌چانگ می روند که شکرانه ایزدی (وزن هفتم)، ملیکا میرحسنی (وزن هشتم) و پوریان عرفانیان (وزن هفتم) از ایران مبارزات خود را پیگیری خواهند کرد.

۳۰ فروردین ۱۳۹۵ ۰۷:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.