آغاز مبارزات از ساعاتی دیگر؛حریفان نمایندگان کشورمان در تورنمنت آزاد اسپانیا مشخص شدند

آغاز مبارزات از ساعاتی دیگر؛حریفان نمایندگان کشورمان در تورنمنت آزاد اسپانیا مشخص شدند
حریفان 3 تکواندوکار کشورمان در تورنمنت آزاد اسپانیا مشخص شدند و عاشورزاده، خدابخشی و مردانی تا ساعاتی دیگر رقابت های خود را آغاز می کنند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، تیم ملی تکواندوی مردان ایران که با ترکیب فرزان عاشورزاده در وزن 63- کیلوگرم، مهدی خدابخشی در وزن 87- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 87+ کیلوگرم برای شرکت در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی به آلمان رفته بود، پس از کسب دو مدال برنز (خدابخشی و مردانی) در این رقابت ها، راهی اسپانیا شد تا ضمن شرکت در کمپ تمرینی به همراه دو تیم ملی کره جنوبی و اسپانیا، در تورنمنت آزاد این کشور نیز حضور پیدا کند.

تورنمنت آزاد اسپانیا از صبح امروز (یکشنبه) با مبارزات تکواندوکاران 8 وزن زنان و 8 وزن مردان آغاز می شود که با انجام مراسم قرعه کشی این رقابت ها حریفان کشورمان در این دوره از مسابقات مشخص شدند.

فرزان عاشورزاده که در این پیکارها نیز در یک وزن بالاتر از وزن تخصصی اش یعنی وزن 63- کیلوگرم برروی شیاپ چانگ می رود، در نخستین گام باید با «اوسامه» از مراکش رقابت کند و سپس به مصاف برنده دیدار پرتغال و اسپانیا می رود. در این وزن 31 تکواندوکار حضور دارند.

مهدی خدابخشی نیز که در یک وزن بالاتر از وزن تخصصی اش، 87- کیلوگرم به رقابت خواهد پرداخت ابتدا با «جو ریل پرز» از اسپانیا مبارزه می کند و سپس باید با برنده مبارزه هوگوپوشان مراکش و اسپانیا دیدار کند. در این وزن 16 تکواندوکار مبارزه خواهند کرد.

همچنین سجاد مردانی تکواندوکار وزن 87+ کیلوگرم کشورمان در گام اول رو در روی «جامه مارتینز» از اسپانیا قرار می گیرد و بعد از آن یکی از تکواندوکاران کشورهای اسپانیا و مراکش را پیش رو دارد. در این وزن نیز 16 ورزشکار با یکدیگر پیکار می کنند.

هدایت تیم‌ملی تکواندوی کشورمان در این‌ پیکارها برعهده بیژن مقانلو بعنوان سرمربی و مهرداد یوسفی بعنوان مربی است. همچنین غلامحسن ذوالقدری بعنوان سرپرست و دکتر سعید مطوری نژاد بعنوان پزشک در کنار تیم حضور دارند.

چهاردهمین دوره تورنمنت آزاد اسپانیا که در شهر «بنوقاسم» (12 کیلومتری شهر کاستلین) اسپانیا برگزار می شود، G1 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز این رقابت‌ها به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز تعلق خواهد گرفت.

۲۹ فروردین ۱۳۹۵ ۰۹:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.