انوشیروانی ترکیب اولیه اعزامی به دوئل آسیایی را اعلام کرد؛8 مسافرقطعی تاشکند بعد از رکورد گیری چهارشنبه مشخص می شوند

انوشیروانی ترکیب اولیه اعزامی به دوئل آسیایی را اعلام کرد؛8 مسافرقطعی تاشکند بعد از رکورد گیری چهارشنبه مشخص می شوند
سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان پس از حضور در جلسه شورای عالی فنی، ترکیب اولیه وزنه برداران ملی پوش کشورمان را برای مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا آماده می شوند را اعلام کرد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون وزنه برداری؛ سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشورمان که تا چند روز دیگر باید پولاد مردان را در دوئل آسیایی تاشکند در مصاف با رقبای قدرتمند قاره کهن به میدان مسابقه گسیل کند پس از حضور در جلسه شورای عالی فنی ترکیب نخستین تیم ملی وزنه برداری را اعلام کرد.
سجاد انوشیروانی که قرار است بعد از ظهر چهارشنبه هفته جاری(یکم اردیبهشت ماه) در آخرین تمرین رسمی ملی پوشان وزنه برداری کشورمان آنها را در یک رکورد گیری برای نهایی شدن لیست آسیایی اش محک بزند استخوان بندی اولیه تیمش را برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در تاشکند ازبکستان به سمع و نظر اعضاء رساند تا در نهایت ترکیب 8 نفره مسافران آسیایی عصر روز چهارشنبه و بعد از رکورد گیری پایانی وزنه برداران ملی پوش قطعی شود.
برهمین اساس سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشورمان لیست ابتدایی خود را در اوزانی که در ادامه به رشته تحریر در می آید معرفی کرد.

اسامی ترکیب نخست تیم ملی وزنه برداری اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا به شرح زیر است:

دسته 77کیلوگرم: علی میری

دسته 85 کیلوگرم: سید ایوب موسوی

دسته 94 کیلوگرم: علی هاشمی و رضا بیرالوند

دسته 105کیلوگرم: کیا قدمی و محمد رضا براری

دسته به اضافه 105 کیلوگرم: بهادر مولایی، محسن بهرام زاده و رامین ربیعی

گفتنی است؛ سرمربی تیم ملی بنا داشت تا نام مرتضی رضائیان نایب قهرمان بازی های آسیایی 2010 گوانگژو در دسته 69 کیلوگرم را نیز جزو لیست ابتدایی اش قرار دهد تا این وزنه بردار بتواند پس از رکورد گیری عصر چهارشنبه شانس خود را برای کسب دوبنده آسیایی بیازماید اما متأسفانه این ملی پوش به دلیل مصدومیت کهنه ای که در زانو احساس می کرد و مجدداً این درد کهنه در اردوی آماده سازی کیش تشدید شده بود به درخواست خود از کادر فنی و شورای عالی عذر خواهی کرده و انصرافش را از ادامه حضور در تمرینات و نیز مسابقه رکورد گیری آسیایی اعلام نمود.
لازم به ذکر است چهل و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی بزگسالان آسیا طی روزهای 3 لغایت 11 اردیبهشت ماه جاری در تاشکند ازبکستان برگزار می شود و نخستین نماینده کشورمان در دسته 77 کیلوگرم، روز چهارشنبه 27 آوریل (8 اردیبهشت) ساعت 19 به وقت تاشکند (18/30 به وقت تهران) به روی تخته می رود.

۲۹ فروردین ۱۳۹۵ ۰۹:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.