اسدپور: مسابقات آسیایی حکم رقابتهای جهانی را دارد

اسدپور: مسابقات آسیایی حکم رقابتهای جهانی را دارد
سرمربی تیم ملی پومسه قهرمانی آسیا گفت: پیش بینی از مسابقات نمی‌کنم اما امید داریم از عنوان قهرمانی دوره پیش دفاع کنیم. درست است که این مسابقات آسیایی است اما برای ما از جهت کیفیت حکم مسابقات جهانی را دارد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون،فاطمه اسدپور سرمربی تیم ملی پومسه زنان کشورمان در خصوص شرایط بازیکنان پیش از اعزام به چهارمین دوره مسابقات پومسه قهرمان آسیا گفت: تمرین ها را انجام دادیم و پیشرفت خوبی در این دوره داشتیم. همگی بازیکنان آماده هستند و شرایط خوبی دارند، امیدوارم که توانایی اصلی خودشان را در زمین به نمایش بگذارند البته ناگفته نماند که ما در این مسابقات در 3 رده وزنی بازیکنی نداریم.

اسدپور در پاسخ به این سوال که آیا در چهارمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا، ایران توانایی کسب جایگاه نخست قاره کهن را دارد یا خیر؟ بیان کرد: پیش بینی از مسابقات نمی‌کنم اما امید داریم از عنوان قهرمانی دوره پیش دفاع کنیم و نام حریفان به لحاظ روحی برای بازیکنان محدودیت ایجاد نکند.

سرمربی تیم ملی پومسه در خصوص مهمترین حریفان کشورمان در جام چهارم گفت: کره جنوبی، ویتنام، فیلیپین و چین تایپه از سکوداران پومسه محسوب می‌شود و از حریفان اصلی ما هستند. درست است که این مسابقات آسیایی است اما برای ما از جهت کیفیت حکم مسابقات جهانی را دارد. تیم ما تلاش می‌کند تا از عنوان قهرمانی دوره قبل خود دفاع کند.

۲۸ فروردین ۱۳۹۵ ۰۸:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.