علیزاده: می‌خواهم پنجمین مدال تاریخ‌سازم را در ریو بگیرم

علیزاده: می‌خواهم پنجمین مدال تاریخ‌سازم را در ریو بگیرم
کیمیا علیزاده گفت: هدف من بازیهای المپیک ریو 2016 است نه مسابقات کسب سهمیه المپیک! و از مدت‌ها پیش برای رسیدن به آن تلاش می‌کنم اما به هرحال برای رسیدن به این هدف اول باید در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک به فینال برسم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون،کیمیای تکواندوی ایران که در این چند وقت اخیر با کسب مدال‌های تاریخی برای تکواندوی زنان یکی از قدرت‌های وزن 57- کیلوگرم شده است و حالا برای کسب سهمیه المپیک ریو در مسابقات کسب سهمیه قاره آسیا به مصاف حریفانش خواهد رفت. او در خصوص شرایط این روزهایش گفت: هرچند بعد از رقابت‌های گرندپری منچستر، حدود 6 ماه است در مسابقه‌ای شرکت نکردم اما شرایط خوبی دارم و امیدوارم هم من و هم اکرم خدابنده عملکرد خوبی را در این رقابت‌ها داشته باشیم و دو سهمیه المپیک را برای تکواندوی کشورمان و کاروان ایران بدست آوریم.

کیمیا علیزاده اینطور ادامه داد: هدف من بازیهای المپیک ریو 2016 است نه مسابقات کسب سهمیه المپیک! و از مدت‌ها پیش برای رسیدن به آن تلاش می‌کنم اما به هرحال برای رسیدن به این هدف اول باید در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک به فینال برسم. برای همین هم قطعا هیچ حریفی را دست کم نخواهم گرفت.

دارنده مدال تاریخی برنز جهان افزود: برنامه‌ریزی من برای حضوری مقتدرانه در المپیک ریو است و امیدوارم آنچه مدت‌هاست در ذهن دارم به وقوع بپیوندد و پنجمین مدال تاریخی‌ام را در بازیهای المپیک 2016 بدست آورم.

تکواندوکار وزن 57- کیلوگرم کشورمان و قهرمان المپیک نوجوانان و قهرمان مسابقات گرندپری مسکو در خصوص تیم آسیایی خاطرنشان کرد: دوست داشتم برای این تیم هم مبارزه می‌کردم اما فاصله برگزاری رقابت های کسب سهمیه المپیک و مسابقات قهرمانی آسیا تنها یک روز است و هدف هم برای من، شرکت در بازیهای المپیک است. تیم آسیایی تیمی جوان و کم‌تجربه اما بسیار با انگیزه است. این نفرات بواسطه سن کمی که دارند، تشنه مدال هستند و از نظر فنی هم شرایط بسیار خوبی دارند. شک نکنید سال 95 سالی طلایی برای تکواندوی ایران خواهد بود.

۲۵ فروردین ۱۳۹۵ ۱۲:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.