رئیس کمیته ملی المپیک برزیل:تب المپیک برزیل را فرا گرفته است/از ورزش باید تشکر کنیم

رئیس کمیته ملی المپیک برزیل:تب المپیک برزیل را فرا گرفته است/از ورزش باید تشکر کنیم
کارلوس نوزمان رئیس کمیته ملی المپیک برزیل علی رغم آشفتگی های سیاسی در کشور بر این باور است که المپیک می تواند تغییراتی ایجاد کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از shanghaidaily؛کشور پیرامونی برزیل از دهه 50 میلادی در جهت توسعه  صنعتی گام برداشت و تا اندازه ای هم این روند را تا سال 1970 ادامه داد اما در سال های پس از آن به دلیل ناتوانی در باز پرداخت بدهی های خود به کشور های غربی، با مشکل جدی مواجه شد که برزیل را به یکی از مقروزترین کشور های دنیا تبدیل کرد و تا امروز هم ادامه داشته است.

اما در سال جاری با سیر نزولی قیمت مواد صادراتی برزیل که درنفت و قهوه خلاصه می شود و در دسته کالاهای خام به شمار می رود، بحران های برزیل رو به وخامت رفت و مردم عادی در این میان قربانی شدند و هم اکنون بار این فشار بر شانه های آنان سنگینی می کند.

اتفاقاتی از این قبیل موج اعتراضات را در این کشور بیشتر از گذشته کرده است و طبیعتا در چنین شرایطی نوک تیز پیکان انتقادات متوجه رئیس قوه اجرایی این کشور است.

حال در چنین شرایطی کنگره به استیضاح دیلما روسف رئیس جمهور فعلی این کشور رای داده است و حال باید دید مجلس عوام نیز چنین مسئله ای را تایید می کند یا خیر؟

اما با این وجود در بحبوحه این آشفتگی های سیاسی کارلوس نوزمان رئیس کمیته ملی المپیک برزیل براین باور است که خطری بازی های المپیک 2016 را تهدید نمی کند .

وی در این خصوص گفت:همه چیز برای برگزاری بازی های المپیک مهیا و آماده است اما طبیعتا در چنین وضعی ما نمی توانیم اظهار خشنودی کنیم و چیزی را هم مخفی کنیم.

امیدوارم با برگزاری المپیک نقطه امیدی در دل برزیلی ها روشن شود و در جهت ثبات و توسعه این کشور بیش از گذشته گام برداریم.

۲۵ فروردین ۱۳۹۵ ۱۱:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.