بازدید کمیته هماهنگی بازیهای المپیک 2016 از ریو؛حمل مشعل المپیک به برزیل ازمحل بازیهای المپیک باستانی

بازدید کمیته هماهنگی بازیهای المپیک 2016 از ریو؛حمل مشعل المپیک به برزیل ازمحل بازیهای المپیک باستانی
کمیته هماهنگی سی و یکمین دوره بازی های المپیک ریو 2016 بازدید نهایی خود را از شهر میزبان از 11 آوریل آغاز وبه مدت سه روز بطول انجامید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ این کمیته به ریاست خانم نوال المتوکل بازدید خود را چهار ماه مانده به این رویداد المپیکی از شهری در آمریکای جنوبی که برای اولین بار میزبانی  این بازی ها را بر عهده دارد، آغاز نمودند.
در طول این هفته کمیته هماهنگی، بازدیدی از سالن ها و ورزشگاه های آماده شده برای این دوره بازی های المپیک "که تعداد زیادی از آن ها به طور آزمایشی موفق به برگزاری مسابقات  شده اند" خواهد داشت. همچنین با مسئولین منطقه و کمیته برگزاری جلساتی را خواهند داشت و در نهایت این بازدید با کنفرانس مطبوعاتی پایان خواهد یافت.
همچنین مراسم حمل مشعل المپیک به برزیل  از اواخر آوریل آغاز و مجموعه ای تاریخی از رویدادها و مراسم مختلف در طول این انتقال برگزار  می شود که به احیای روح بازی ها چه در گذشته و چه اکنون، بیش از پیش منجر خواهدشد.
در روز پنج شنبه 21 آوریل، تمامی چشم ها بر المپیای یونان "محل بازیهای المپیک باستان"، جایی که شاهد مراسم روشن نمودن مشعل المپیک در روبروی معبد الهه یونانی خواهد بود که شروع مراسم حمل مشعل المپیک ریو 2016 است.

۲۵ فروردین ۱۳۹۵ ۱۱:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.