بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی والیبال؛هاشمی:مردم منتظر خبرهای خوشی از والیبال هستند/ لوزانو:حضور مسئولین ورزش ایران در اردو ها نشان می دهد که در بیرون از زمین خوب حمایت می شویم

بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی والیبال؛هاشمی:مردم منتظر خبرهای خوشی از والیبال هستند/ لوزانو:حضور مسئولین ورزش ایران در اردو ها نشان می دهد که در بیرون از زمین خوب حمایت می شویم
رئیس کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان اعزامی به ریو ظهر امروز با حضور در اردوی تیم ملی والیبال با کادر فنی و ملی پوشان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این بازدید که با حضور کیومرث هاشمی و اصغر رحیمی انجام شده بود رئیس کمیته ملی المپیک ضمن آرزوی موفقیت برای والیبالیستهای کشورمان در رقابت کسب سهمیه المپیک ریو گفت:گزارشی که آقای داور زنی در خصوص اقدامات انجام شده برای آماده سازی تیم ملی والیبال ارائه داده اند بسیار کامل و جامع بود و نشان می دهد زحمات زیادی کشیده و تمام تلاش خود را در این زمینه انجام داده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی ادامه داد:مردم منتظر خبر های خوشی از تیم ملی والیبال کشورمان در رقابتهای کسب سهمیه هستند و با تمام وجود برای موفقیت ملی پوشان کشورمان دعا می کنند بخصوص که کادر فنی آن تجربه خوبی در این زمینه دارد و اگر این اتفاق بیفتید قطعا از نظر تعداد نفرات می توانیم  حتی رکورد شکنی کنیم.

در ادامه لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال اظهار داشت:حضور مسئولان ورزش کشور در اردو آماده سازی تیم ملی نشان می دهد ما در بیرون از زمین بخوبی حمایت می شویم و همین امر ما را در کارهایمان دلگرم می کند.

وی ادامه داد:تیم شرایط خوبی دارد و یکی دو آسیب دیده داریم که بزودی آنها به جمع تیم باز می گردند و امیدورایم در رقابتهای کسب سهمیه بتوانیم انتظارت را برآورده کنیم.

شایان ذکر است تیم ملی والیبال پس از اردوی فرانسه و انجام چند دیدار تدارکاتی و بازگشت به تهران سپس راهی ژاپن محل برگزاری رقابتهای کسب سهمیه المپیک ریو خواهد شد.

 

۲۴ فروردین ۱۳۹۵ ۱۴:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.