نازنین ملائی ملی پوش تیم ملی روئینگ بانوان:برای کسب سهمیه به کره می رویم

نازنین ملائی ملی پوش تیم ملی روئینگ بانوان:برای کسب سهمیه به کره می رویم
ملی پوش تیم ملی روئینگ بانوان در آخرین مراحل آماده سازی این تیم در اردوی چین بیان کرد: در ترکیب تیم دونفره کاملا با هم هماهنگ شدیم. من و حمیرا برزگر که سال ها در کنار هم در اردوی تیم ملی هستیم در این ماده ارنج شدیم و همه چیز آماده است تا در مسابقات نتیجه مطلوب را کسب کنیم.


 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی ؛نازنین ملائی ضمن اعلام رضایت از وضعیت تمرینات و اردوها اظهار داشت: خدا را شکر تمرینات بسیار خوب و منظم انجام می شود و با آمادگی کامل و برای کسب سهمیه به مسابقات اعزام می شویم و به امید خدا با دست پر بر می گردیم.
وی در خصوص سطح مسابقات انتخابی تصریح کرد: بالاخره همه پاروزنان برای حضور در المپیک تلاش می کنند و مسابقات انتخابی همیشه از سطح بالایی برخوردار است. ما هم همه سعی مان را کردیم و تمرینات را با قدرت انجام دادیم و در بهترین شرایط به مسابقات خواهیم رفت.
ملائی در خصوص رقبایی که باید برای کسب سهمیه در آن مسابقه دهند عنوان کرد: تقربیا همه رقبای مسابقات قهرمانی آسیا در کره هم حاضر خواهند بود به جز چین که چون سهمیه را کسب کرده است، در کره حضور نخواهد داشت.
وی افزود: قزاقستان، ویتنام، هنگ کنگ و ژاپن قایق های مدعی سهمیه هستند که از این تعداد 3 سهمیه توزیع خواهد شد.
ملائی در پایان اردوی چین را در این مقطع زمانی بسیار مناسب ارزیابی و تشریح کرد: از لحاظ تمرینی و محیط اردو برای پاروزدن در این زمان بهترین مکان با توجه به شرایط آب و هوایی مشابه با محل مسابقه، چین بود که خوشبختانه اردو مهیا شد و 24 فروردین هم به کره اعزام خواهیم شد.

۲۱ فروردین ۱۳۹۵ ۱۱:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.