در ادامه بازدید از اردوهای المپیکی،بازدید مسئولان کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی شمشیر بازی

در ادامه بازدید از اردوهای المپیکی،بازدید مسئولان کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی شمشیر بازی
در ادامه بازدید مسئولان کمیته ملی المپیک از اردوهای المپیکی کشورمان،صبح امروز رئیس کمیته ملی المپیک به همراه دبیر کل کمیته و رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی از اردو آماده سازی تیم ملی شمشیر بازی در آکادمی ملی المپیک بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در این بازدید پیمان فخری دبیر فدراسیون و سرمربی تیم ملی به ارائه توضیحاتی در خصوص نحوه آماده سازی تیم ملی شمشیر بازی پرداخته و ابراز امیدواری کرد نمایندگان کشورمان در المپیک ریو بتوانند بخوبی از اعتبار ورزش کشورمان دفاع نمایند.
فخری ادامه داد:شمشیر بازان ملی پوش کشورمان از سال گذشته تا کنون روند رو به رشدی داشته اند و تلاش داریم در مسابقات قاره ای پیش رو رنک ملی پوشان افزایش یابد.
در ادامه کیومرث هاشمی رئیس و شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته و اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی به گفتگو با کادر فنی و ملی پوشان پرداخته و برای شمشیر بازان کشورمان در رقابتهای پیش رو و بازیهای المپیک آرزوی موفقیت کردند.
هاشمی ابراز امیدواری کرد نمایندگان شمشیر بازی کشورمان بتوانند در رقابتهای آسیایی مطلوب ظاهر شده و رنکیبنگ خود را افزایش دهند.

گفتنی است تیم ملی شمشیر بازی کشورمان آخرین مرحله تمرینی خود را پیش از اعزام به رقابتهای قاره ای انجام داده و قرار است امشب راهی  کشور چین شوند.

۲۱ فروردین ۱۳۹۵ ۱۱:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.