"علیرضا مهر صادقی "رییس جدید انجمن اسکی روی آب:پشتوانه سازی و حضور فعال در مجامع بین المللی در اولویت است

"علیرضا مهر صادقی "رییس جدید انجمن اسکی روی آب:پشتوانه سازی و حضور فعال در مجامع بین المللی در اولویت است
رییس جدید انجمن اسکی روی آب با تاکید بر اینکه عنایت ویژه به نونهالان و پشتوانه سازی از اهم فعالیت های این انجمن به شمار می رود ، گفت : حضور قوی و اکتیو در مسابقات برون مرزی و همچنین ارتباط مستمر با فدراسیون جهانی و کنفدراسیون آسیا را در اولویت قرار داده ایم و در تلاش هستیم پایگاه های استعداد یابی را در استانهای فعال ، با اقتدار به پیش ببریم .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون انجمن های ورزشی؛علیرضا مهرصادقی افزود: اولویت ما در بخش داخلی ، پشتوانه سازی و نگاه ویژه به نونهالان سراسر کشور است و در این راستا پنج پایگاه در استانهای مازندران ، گیلان ، آذربایجان شرقی ، تهران و جزیره کیش ایجاد کرده ایم و بگونه ای مهندسی شده که علاقه مندان نونهال بتوانند به این پایگاه ها دسترسی داشته باشند .
وی درادامه اظهار داشت : حضور قوی در رقابتهای معتبر از جمله مسابقات قاره ای از دیگر فعالیت های ما به شمار می رود و در این راستا قرار است ورزشکاران ایرانی که در خارج از کشور زندگی می کنند ، همانند خانم " شیما امینی مقدم " بتوانند با پوشش اسلامی و با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت کنند . خانم امینی در امریکا زندگی می کند و پیشتر در مسابقات جهانی امارات با حجاب اسلامی حضور یافت که بازتاب خوبی در رسانه های جهان داشت. ایشان هم اکنون در حال تمرینات آماده سازی است تا بتواند در مسابقات جام ملتهای آسیا در تایلند حضور یابد.
وی افزود : مسابقات جام ملتهای اسیا 18 و 19 اردیبهشت ماه ر شهر پوکت کشور تایلند برگزار می شود و این خانم به همراه امید اصلان در رقابتهای "کیبل اسکی " ( اسکی روی آب کابلی ) حضور می یابد .
مهرصادقی همچنین به ارتباط با مجامع بین المللی از جمله فدراسیون جهانی تاکید کرد و گفت :حق عضویت ایران بتازگی پرداخت شد و پس از پنج سال توانستیم مجددا با فدراسیون جهانی ارتباط داشته باشیم و حق رای داشته باشیم . ضمن اینکه قرار است در اجلاس آسیایی که شهریور ماه سالجاری در کره جنوبی برگزار می شود ، حضور داشته باشیم .
رییس جدید انجمن اسکی روی آب به خرید سه فروند قایق استاندارد اشاره کرد و گفت : این قایق ها به مبلغ سیصد میلیون تومان خریداری شده و در دریاچه آزادی قرار دارند که برای آموزش اسکی روی اب و "ویک برد " برای نونهالان و ملی پوشان در نظر گرفته شده است .
وی همچنین در خصوص برنامه های جدید این انجمن گفت : برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی و استعدادیابی در دو بخش اقایان و بانوان روزهای دوم و سوم اردیبهشت ماه بمناسبت تولد حضرت علی (ع) در جزیره کیش و تجلیل از پیش کسوتان در خرداد ماه در تهران از دیگر فعالیت های انجمن اسکی روی آب در ماههای آتی خواهد بود.

۱۸ فروردین ۱۳۹۵ ۱۳:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.