رئیس کمیته ملی المپیک ضمن بازدید از اردوی تیم ملی دوومیدانی پاداش احسان حدادی را پرداخت کرد

رئیس کمیته ملی المپیک ضمن بازدید از اردوی تیم ملی دوومیدانی پاداش احسان حدادی را پرداخت کرد
رئیس کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان ایران در بازیهای المپیک 2016 ریو با حضور در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب از اردوی ملی پوشان دوومیدانی بازدید کردند .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، کیومرث هاشمی ریئس کمیته ملی المپیک به همراه اصغر رحیمی سرپرست کاروان ورزشی کشورمان در المپیک ریو با حضور در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب ضمن دیداربا ملی پوشان دوومیدانی از نزدیک در جریان آمادگی سهمیه داران این رشته در بازهای المپیک قرار گرفت .
در این بازدید حسین کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی به همراه کادر فنی ضمن تشریح برنامه های آماده سازی ملی پوشان،میزان آمادگی و شرایط فنی تک تک اردو نشینان کشورمان را تشریح نموده و به بیان برنامه های پیش روی تیم ملی دوومیدانی در ماه های آینده پرداخت.
سپس کیومرث هاشمی  ضمن قدر شناسی از مسئولین،مربیان و ملی پوشان ابراز امیدواری کرد که ملی پوشان بتوانند با توجه به زمان باقی مانده تا اعزام به بازیهای المپیک حداکثر استفاده را برای آمادگی در این مسابقات ببرند.
وی با اشاره به اهمیت رشته دوومیدانی به عنوان یکی از رشته های پایه و مدال آور اظهار داشت کمیته ملی المپیک همیشه در کنار این رشته بوده و از این پس نیز از آن حمایت می کند .
در این دیدار ورزشکاران  از رئیس کمیته ملی المپیک در خواست کردند تا شرایطی فراهم شود تا زمان حضورشان در این رقابت ها به گونه ای باشد که بتوانند آمادگی لازم را از لحاظ شرایط جوی کسب کنند و با تمام توان رقابت کنند که کیومرث هاشمی ضمن استقبال از این موضوع اظهار داشت که لازمه  رفع مسایلی از این دست برپایی نشست های فنی کادر و مسئولین فدراسیون با سرپرست کاروان می باشد که به طور قطع رسیدگی خواهد شد.
احسان حدادی نائب قهرمان المپیک لندن و عضو تیم ملی دوومیدانی در این دیدار با توجه به حضور اصحاب رسانه از آنان خواهش کرد فضای حاکم بر ورزش آرام باشد تا ورزشکاران بتوانند در شرایط بهترین برای مسابقات آماده و اعزام شوند.
لازم به توضیح است تا کنون 6 ملی پوش ایم رشته - حمید رضا زورآوند ، احسان حدادی ، رضا قاسمی ، حسن تفتیان ، لیلا رجبی ،محمد جواد مرادی – موفق به کسب سهمیه المپیک شده اند .
   

۱۸ فروردین ۱۳۹۵ ۱۲:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.