بازدید رئیس و دبیر کل کمیته و سرپرست کاروان اعزامی به المپیک ریو از اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان

بازدید رئیس و دبیر کل کمیته و سرپرست کاروان اعزامی به المپیک ریو از اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان
صبح امروز کیومرث هاشمی رئیس و شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته به همراه اصغر رحیمی سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای المپیک ریو و رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی با حضور در مجموعه ورزشی آزادی از تمرینات تیم ملی تیرانداری با کمان کشورمان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ این بازدید که با حضور شجاعی رئیس ودیگر مسئولان این فدراسیون همراه بوده است در ابتدا رئیس فدراسیون ضمن قدردانی از توجهات کمیته ملی المپیک به اردو های المپیکی ابراز داشت:انصافا کمیته ملی المپیک در این مدت توجه ویژه ای به تیروکمان داشته و جدای از افزایش بودجه این فدراسیون نسبت به گذشته،حتی موفق شدیم صد در صد بودجه خود را برای آماده سازی هر چه بهتر تیم ملی دریافت کنیم که جای تقدیر و تشکر دارد.
وی ادامه داد:حضور مسئولین کمیته ملی المپیک در اردوها و دیدار با مسئولین،مربیان وملی پوشان، باعث افزایش انگیزه نمایندگان کشورمان می شود و خود فرصتی است تا از نزدیک پای درد دلهای ورزشکاران بنشینند و در جهت رفع آن برآیند.
سپس اسماعیل عبادی به نمایندگای از تیم ملی مردان و زهرا نعمتی پرچمدار کشورمان در بازیهای المپیک ریو به نمایندگی از تیم ملی بانوان به بیان توضیحاتی در خصوص وضعیت اردوها و آماده سازیشان و همچنین برخی کمبودها پرداختند.
در ادامه کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از مسئولین فدراسیون،مربیان و ملی پوشان ابراز داشت:بدون تردید توجه به فدراسیونهای المپیکی در سالجاری از الویتهای کمیته بوده و همین حضور دبیر کل و سرپرست کاروان اعزامی به ریو در اردوی تیم ملی تیراندازی و انتخاب خانم نعمتی بعنوان پرچمدار کشورمان در بازهای المپیک ریو نشاندهنده جایگاه ویژه این رشته المپیکی در بین مسئولین کمیته دارد.
وی ادامه داد:در سالهای اخیر بخوبی شاهد رشد این رشته در عرصه قهرمانی و همگانی بوده ایم که این امر بیانگر تلاشهای فدراسیون بوده است بطوریکه حتی مردم از کمانداران کشورمان در رقابتهای جهانی و المپیک انتظار مدال دارند که این نشان می دهد کمانداران کشورمان بخوبی توانسته اند توانمندی و شایستگی خود را به مردم و مسئولین نشان دهند.
رئیس کمیته ملی المپیک خاطر نشان کرد:بدون تردید پیگیر برطرف کردن کمبودهای تیم های ملی المپیکی کشورمان در اردوهای داخلی همچون مشکل خوابگاه کماندارن کشورمان هستیم تا این عزیزان با طیب خاطر تنها به آماده سازی خود و حضور موفقیت آمیز در بازیهای المپیک بیندیشند.


۱۷ فروردین ۱۳۹۵ ۱۲:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.