با صدور ویزای سهراب مرادی برای حضور در دومین گزینشی المپیک؛ مرادی:برای رسیدن به المپیک تمام سختی ها را تحمل می کنم

با صدور ویزای سهراب مرادی برای حضور در دومین گزینشی المپیک؛ مرادی:برای رسیدن به المپیک تمام سختی ها را تحمل می کنم
وزنه بردار دسته94 کیلوگرم تیم ملی بزرگسالان کشورمان معتقد است؛ برای رسیدن به مهمترین رویداد ورزشی دنیا، حاضرم هر سختی را تحمل کنم.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری؛ سهراب مرادی ملی پوش وزنه برداری کشورمان درخصوص صدور ویزای حضورش در دومین رقابت گزینشی المپیک در کلمبیا گفت: برای رسیدن به بازی های المپیک 2016 ریو باید تا قبل از اعزام به این رویداد بزرگ حتما در 2 مسابقه گزینشی حضور داشته باشم. بنابراین پس از حضور در جام فجر و تورنمنت کلمبیا، جواز المپیکی شدن خود را دریافت می کنم.بر همین اساس با صدور مجوز حضور در دومین رویداد گزینشی المپیک در کلمبیا،  از این پس می توانم بدون استرس، خود را برای مسابقات پیش رو آماده کنم.

مرادی در خصوص آخرین وضعیت تمرینی خود تصریح کرد: با عدم حضور در مسابقات بین المللی انگیزه آن چنانی را برای تمرینات نداشتم. در مسابقات جهانی آمریکا نیز نتوانستم به روی تخته بروم. استرس زیادی داشتم که نتوانم به المپبک برسم. چند ماه با این شرایط تمرین کردم. ولی با حل شدن مشکلم، در چند روز گذشته با قدرت و روحیه بالا تمریناتم را دنبال می کنم. در حال حاضر شرایط خیلی خوبی از نظر جسمانی و روحی دارم.

وزنه بردار دسته 94 کیلوگرم تیم ملی بزرگسالان کشورمان  در خصوص اینکه  باید در مدت 10 روز در دو رقابت گزینشی شرکت کند خاطرنشان کرد: هم اکنون که در دو رقابت بین المللی فجر ایران (10 تا13 خرداد سال 95) و مسابقات گزینشی منطقه آمریکا جنوبی در کلمبیا(15 تا 22خرداد) شرکت خواهم کرد با انگیزه تمرین می کنم. برای رسیدن به المپیک هیچ کاری سخت نیست همین که در رقابتهای بین المللی و در مهمترین رقابت ورزشی دنیا حضور داشته باشم برای من از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی در پایان گفت:به عنوان یک ایرانی سعی می کنم در بازی های المپیک برای کشورم افتخار آفرینی کنم.از این پس نیز تمام تلاشم این است که بتوانم مدال ارزشمندی را در المپیک 2016 ریو بدست آورم.

۱۷ فروردین ۱۳۹۵ ۱۰:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.