رضایی:استقبال مردم از کشتی با چوخه در گود زینال خان بی نظیر بود

رضایی:استقبال مردم از کشتی با چوخه در گود زینال خان بی نظیر بود
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: استقبال مردم از رقابت های کشتی با چوخه در گود زینال خان اسفراین بی نظیر بود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک علی رضا رضایی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: در این مسابقات که دیروز(شنبه) با حضور مدعیانی از هشت استان کشور و به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان شمالی برگزار شد به همراه بنی تمیم دبیر فدراسیون حضور داشتم.، و قطعا استقبال بی نظیر مردم و حمایت آنها از این رشته می تواند به ماندگاری کشتی در المپیک کمک شایانی نماید.

وی ادامه داد: با توجه به تاکیدی که کمیته بین المللی المپیک به اتحادیه جهانی کشتی داشته است، کشتی های سنتی باید زیر نظر این اتحادیه اداره شود.، و فدراسیون کشتی بر این اساس امسال مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کشتی با چوخه را با حضور تمامی مدعیان برگزار می نماید.

دارنده مدال نقره المپیک خاطر نشان کرد: اسامی نفرات واجد شرایط برای این مسابقات و همچنین زمان و محل انجام این رقابت ها متعاقبا اعلام خواهد شد.

دارنده مدال برنز جهان در پایان گفت: نفرات برتر این مسابقات به رقابت های جهانی، آسیایی و یا بین المللی این کشتی سنتی یا کشتی های سنتی که از نظر برگزاری به این رشته نزدیک هستند و زیر نظر اتحادیه جهانی کشتی می باشند، اعزام می شوند.

۱۵ فروردین ۱۳۹۵ ۱۰:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.