محمدعلی قرائت سرمربی تیم ملی روئینگ مردان:تمرینات به بالاترین سطح خود رسیده است

محمدعلی قرائت سرمربی تیم ملی روئینگ مردان:تمرینات به بالاترین سطح خود رسیده است
سرمربی تیم ملی روئینگ مردان در فاصله کمتر از 20 روز تا مسابقات انتخابی المپیک این تیم گفت: پس از بازگشت از اردوی اسپانیا تمرینات را ابتدا در دریاچه آزادی در سال جدید آغاز کردیم و سپس در بندرلنگه ادامه اردو را دنبال کردیم.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی ؛محمدعلی قرائت در خصوص اردوی اسپانیا بیان کرد: برنامه های تمرینی خوبی در اسپانیا داشتیم و نقش مثبتی در روند آمادگی بچه ها داشت. ضمن اینکه مشاوره هایی در زمینه تکنیکی و تاکتیکی از مربیان سطح اول در این اردو دریافت کردم که بسیار مفید بود.
وی مراحل پایانی تمرینات تیم را پیش از اعزام به مسابقات بسیار مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: فاصله کمی تا مسابقات داریم و فشار تمرینات به بالاترین سطح خود رسیده تا در زمان مسابقات به اوج آمادگی برسیم.
قرائت در خصوص برنامه های تمرینی ملی پوشان تصریح کرد: تیم دبل در شرایط فعلی در حال کم کردن وزن هستند تا به در زمان مسابقات به سر وزن برسند همزمان تمرینات پایانی خود را نیز انجام می دهند. عاقل حبیبیان هم مراحل پایانی تمرینات خود را انجام می دهد.
وی درباره شرایط تمرینی و آمادگی رقبا نیز عنوان کرد: رقبای بسیار جدی در هر 2 ماده داریم که با آگاهی هایی که پیدا کردیم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته اند. رقبایی از کشورهای چین، کره، ژاپن، هنگ کنگ، عراق، اندونزی و هند شرایط خوبی دارند و باید برای کسب سهمیه تلاش بیشتری داشته باشیم چرا که همه رقبای سرسختی هستند.
قرائت در پایان در خصوص برنامه های پیش روی تیم ملی روئینگ مردان خاطرنشان کرد: پیست مسابقات 10 روز قبل از آغاز رقابت ها باز خواهد شد. البته تجربه حضور در این پیست را در بازیهای آسیایی داشته ایم اما با هماهنگی فدراسیون زودتر به محل مسابقات اعزام می شویم تا بچه ها هم با شرایط پیست وفق پیدا کنند و تمرینات پایانی را در پیست استاندارد انجام دهیم.

۱۴ فروردین ۱۳۹۵ ۱۴:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.