زورآوند: کسب مدال در ریو کار بسیار سختی است

زورآوند: کسب مدال در ریو کار بسیار سختی است
دوومیدانی کار المپیکی در ماده پیاده روی می گوید کسب مدال در ریو کار بسیار سختی است و برای ثبت یک رکورد خوب مسافر برزیل هستم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل زا سایت فدراسیون دوومیدانی حمیددرضا زورآوند  اظهار داشت: با هدف کسب سهمیه المپیک در مسابقات ژاپن شرکت کردم اما می دانستم کار سختی دارم و رقابت با بزرگان آسیا هم سخت تر بود. لطف خدا شامل حالم شد و توانستم رکورد خوبی هم ثبت کنم.البته رکورد ورودی المپیک یک ساعت و 24 دقیقه است و من با زمان یک ساعت و 22 دقیقه و 52 ثانیه از خط پایان گذشتم و سهمیه گرفتم.
وی افزود: تمرینات خوبی را زیر نظر محمد مهدی محمدی پشت سر گذاشته بودم و روزی دو جلسه در ارتفاعات همدان سختی های زیادی را تحمل کردم. به ریو فکر می کردم ولی انصافا باورش برایم سخت بود که من هم مسافر برزیل باشم. البته بماند که هم در تمرینات اردوی کیش و هم درمسابقه ژاپن از تجربیات رحیمیان بهره بردم. او تجربه حضور در میادین بزرگی چون المپیک لندن، قهرمانی جهان و آسیا را دارد اما در این مسابقات با بدشانسی مواجه شد و در کیلومترهای پایانی درد شکم او مانع ثبت رکورد خوبش شد. دوست داشتم تا با او در رقابت های ریو همسفر و رقیب باشم اما قسمت نشد.
زورآوند تاکید کرد: برنامه هایم را با مشورت مربی ام و هیات دوومیدانی استان همدان به فدراسیون ارائه کرده ام و تا چند ماه مانده به المپیک، فدراسیون تصمیمات نهایی را برای ادامه تمرینات و مسابقه هایم خواهد گرفت. البته به خاطر استانم در مسابقات آغاز فصل با هدف یک مسابقه تمرینی شرکت خواهم کرد.
ورزشکار همدانی پیاده روی در پایان گفت: جای دارد تا از زحمات مربی ام، محمد مهدی محمدی و آقای خورشیدی، رییس محترم هیات دوومیدانی استان همدان و کادر فدراسیون تقدیر و تشکر کنم. با قدرت در ریو حاضر خواهم شد و مطمئنا تلاشم را برای ثبت یک رکورد خوب خواهم کرد. قطعا کسب مدال کار بسیار سختی است اما نا امید نیستم و همین که در رویداد بزرگی چون المپیک شرکت می کنم جای شکر دارد و برای کشورم تلاشم را خواهم کرد.

۱۱ فروردین ۱۳۹۵ ۱۲:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.