آخرین وضعیت تمرینات تیم ملی والیبال از زبان خوش خبر

آخرین وضعیت تمرینات تیم ملی والیبال از زبان خوش خبر
تیم ملی والیبال ایران تمرینات خود را برای حضور شایسته در مسابقات انتخابی المپیک از هشتم فروردین ماه آغاز کرده است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال؛ سرپرست تیم ملی والیبال درباره آخرین وضعیت ملی پوشان در اردوی آماده سازی گفت: در هفته نخست، تمرینات با فشار کمتری پیگیری می شود زیرا بازیکنان تازه به اردو آمدند و نمی توانیم تمرینات را سنگین برگزار کنیم.
امیر خوش خبر با بیان اینکه تمرینات تیم ملی در دو گروه الف و ب برگزار می شود، درباره نفرات گروه الف گفت: 14 بازیکن شامل سعید معروف، سید محمد موسوی، آرمین تشکری، مصطفی شریفات، فرهاد قائمی، حمزه زرینی، فرهاد نظری افشار، میلاد عبادی پور، فرهاد ظریف، مهدی مرندی، شهرام محمودی، امیر غفور، عادل غلامی و علیرضا بهبودی در گروه الف تمرین می کنند.
وی گروه ب تمرینی تیم ملی والیبال را شامل مهدی مهدوی، محمدطاهر وادی، علی نودوزپور، میکاییل تاجر، جواد حسین آبادی، امین علوی، محمدرضا موذن، مصطفی حیدری، سامان فائزی، مسعود غلامی، مهدی رنجبر، علی شفیعی، محمد فلاح، علیرضا مباشری، رحمان داودی، مجتبی میرزاجانپور، محمد جواد معنوی نژاد و مجتبی شبان دانست و گفت: نفرات دو گروه ثابت نخواهند بود و با توجه به تمرینات و تشخیص کادر فنی بازیکنان جابجا می شوند.
سرپرست تیم ملی با یادآوری اینکه در هفته نخست تمرینات سبک تر برگزار می شود، گفت: نوبت صبح تمرین از ساعت 10 و 30 دقیقه تا 12 و 30 دقیقه و یک روز درمیان برای هر گروه انجام می شود و عصر ها تمرینات از ساعت 14 و 30 تا 17 برای یک گروه و 17 و 30 تا 19 و 30 برای گروه دوم پیگیری خواهد شد.
وی چهارشنبه شب (11 فروردین) را پایان هفته نخست تمرین تیم ملی در سال جدید دانست و گفت: از روز شنبه 14 فروردین تمرینات هفته دوم آغاز می شود.
خوش خبر درباره کادر فنی هر گروه از تمرینی گفت: در حال حاضر تمامی اعضای کادر فنی شامل خوان سیچلو (مربی)، آندرس ادواردو (مربی بدنساز)، سیامک افروزی (پزشک)، نوید مشجری و علی تاجدینی (آنالیزور)، محمد ترکاشوند، محمدرضا تندروان، مهدی هاشمی، ناصر شهنازی، عظیم جزیده، محمد عمده غیاثی، جواد مهرگان، رحمان محمدی راد(مربیان ایرانی) و علیرضا پیشیاره (تدارکات) در تمرینات دو گروه حضور دارند و از زمانی که سرمربی تیم ملی والیبال به اردو ملحق شود، کادر فنی هر گروه بر اساس تصمیم لوزانو مشخص خواهد شد.
مسابقات والیبال انتخابی المپیک از هشتم خردادماه با حضور 12 تیم از جمله تیم ملی والیبال ایران در دو گروه هشت و چهار تیمی در ژاپن آغاز می شود.

۱۱ فروردین ۱۳۹۵ ۱۱:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.