نایب قهرمانی جواد محجوب جودوکار المپیکی ایران در گرند پری تفلیس

نایب قهرمانی جواد محجوب جودوکار المپیکی ایران در گرند پری تفلیس
جواد محجوب جودوکار المپیکی ایران در مبارزه فینال علیرغم شایستگی از مارتین پک سوئدی شکست خورد و به مدال نقره و مقام دومی این دوره از مسابقات دست پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون جودو و کوراش؛مارتین پک 29 ساله با رنکینگ 9 دنیا 35 مدال رنگارنگ از جمله 14 مدال طلا ،نقره و برنز رقابتهای جایزه بزرگ را در کارنامه دارد.جواد محجوب با این مدال نقره و مقام دومی  و کسب 180 امتیاز به نوعی گام بزرگی برای تثبیت جایگاه خود در رسیدن به المپیک برداشت.
این جودوکار در این دوره از مسابقات باچهار برد و یک شکست این مقام نایب قهرمانی با ارزش را بدست آورد.
محجوب در مبارزه اول سعیداف حریف قدر تاجیکستانی را مغلوب کرده بود.در مبارزه دوم هم در رویارویی با بروداکوف حریفی از کشور لیتوانی پیروز شد ودر مرحله یک چهارم در برابرقربانف ازبکستانی به برتری رسید. در چهارمین مبارزه خود مقابل "دی گویدا دومینکو" ایتالیایی که کاپ آزاد کازابلانکا 2016 و کاپ آزاد لیسبون 2014 را با دو مقام دومی سپری کرده در مرحله نیمه نهایی،به پیروزی رسید و فینالیست این رقابتها شده بود.
رقابتهای جودوی گرند پری تفلیس از ششم فروردین با حضور 431 جودوکار از 71 کشور آغاز شده ،بطوریکه 261 جودوکار در بخش مردان و 170 جودوکار در بخش زنان به رقابت پرداختند.
سعید ملایی نماینده وزن منهای 81 کیلوگرم ایران هم در روز دوم مسابقات با شکست در مرحله دوم مقابل حریف یونانی از دور مسابقات کنار رفت.
سعید ملایی و جواد محجوب دو جودوکار ایرانی هستند که با قرار گرفتن در بین 22 نفر برتر رنکینگ اوزان خود جواز حضور در المپیک را بدست آورده اند اما برای تثبیت جایگاه و حفظ این سهمیه باید همچنان امتیازات خود را افزایش دهند.

۹ فروردین ۱۳۹۵ ۱۰:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.