بازدید کیومرث هاشمی از اردوی تیم ملی تکواندو

بازدید کیومرث هاشمی از اردوی تیم ملی تکواندو
رییس کمیته ملی المپیک با حضور در اردوی تیم ملی تکواندو از وضعیت ملی‌پوشان المپیکی کشورمان اطلاع پیدا کرد.



به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک عصر امروز (یکشنبه) با حضور در مرکز جهانی فدراسیون تکواندو، از اردوی تیم ملی المپیکی کشورمان که مهیای حضور در آوردگاه مهم بازیهای المپیک 2016 ریو می شوند، بازدید و با اعضا و کادرفنی تیم ملی کشورمان گفت و گو کرد.

رییس کمیته ملی المپیک در حاشیه تمرینات تیم ملی المپیکی مردان گفت: خوشحالم که در جمع صمیمی و همدل شما هستم. آمدم تا سال جدید را به شما تبریک بگویم و امیدوارم در این سال که سالی مهم برای ورزش کشورمان است بتوانید بهترین نتایج را برای مردم عزیز و سربلند ایران بدست آورید.

وی اینطور ادامه داد: در حالیکه اکثر مردم در تعطیلات نوروزی به سر می‌برند اما شما برای کسب افتخار در اردو هستید و ان‌شاءالله که مزد زحماتتان را با خوش‌رنگترین مدال المپیک ریو 2016 بگیرید. برای تک تک شما آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

در ادامه سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو و بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندوی کشورمان از حضور هاشمی در اردوی تیم‌ملی تشکر و قدردانی کردند.

تیم ملی تکواندوی کشورمان در گروه مردان توسط فرزان عاشورزاده در وزن 58- کیلوگرم، مهدی خدابخشی در وزن 80- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم موفق به کسب سهمیه برای بازیهای المپیک ریودوژانیرو 2016 شده است.

رییس کمیته ملی المپیک پیش از بازدید از تمرینات تیم ملی مردان، دقایقی در تمرینات تیم ملی زنان نیز حضور پیدا کرد و برای تیم ملی بانوان کشورمان که مهیای حضور در مسابقات کسب سهیمه المپیک قاره آسیا می‌شوند، آرزوی موفقیت کرد.

کیمیا علیزاده در وزن 57- کیلوگرم و اکرم خدابنده در وزن 67+ کیلوگرم تکواندوکاران کشورمان در این پیکارها خواهند بود که برای کسب سهمیه المپیک ریو 2016 به مصاف رقبایشان می‌روند.

۹ فروردین ۱۳۹۵ ۰۰:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.