هاشمی در کنار پولادمردان

هاشمی در کنار پولادمردان
رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در اردوی تیم ملی وزنه برداری از تمرینات پولادمردان بازدید بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ اعضای تیم ملی وزنه برداری کشورمان از صبح روز جمعه تمرینات خود را در سالن تمرینی استادیوم آزادی و جهت حضوری قدرتمند در بازیهای المپیک ٢٠١٦ ریو آغاز کرده اند که در همین راستا کیومرث  هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان ظهر امروز با حضور در بین پولادمردان از روند آماده سازی آنان بازدید بعمل آورد.

بر اساس این گزارش، اردوی جدید پولادمردان زیر نظر سجاد انوشیروانی نایب قهرمان المپیک لندن در حال پیگیری است که بهداد سلیمی نیز در این اردو تمرینات گروهی خود را آغاز کرده است.

هاشمی در این دیدار خطاب به اردونشینان اظهار داشت: لازم و وظیفه بود تا در این روزهایی که همه در تعطیلات و استراحت هستند در کنار شما عزیزان حضور یافته و خسته نباشید بگویم.

مطمئنا این نوع تمرین و تحمل مشقت و سختی عشق می خواهد و شکی نیست که به عشق بالا بردن پرچم میهن عزیزمان و شاد کردن دل هموطنانمان است که تحمل می کنید و امیدوارم که با دعای خیر مردم این تمرینات به کسب مدال و موفقیت ختم گردد.

وی برای موفقیت تک تک اردونشنان ابراز امیدواری کرد و گفت: توجه به این رشته که همیشه جزو رشته های افتخار آفرین ایران بوده وظیفه تمامی مجموعه ها و ارگانهای ورزشی و غیر ورزشی بوده و مطمئن باشید که کمیته ملی المپیک در تمامی مراحل در کنار شما خواهد بود.

علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور هاشمی از حمایتهای کمیته ملی المپیک تشکر کرد.

کیومرث هاشمی پیش از حضور در تمرینات تیم ملی وزنه برداری در نشست شورای فنی وزنه برداری حضور یافت و با اعضای این شورا دیدار و گفتگو کرد.

۸ فروردین ۱۳۹۵ ۱۳:۰۷

نظر مخاطبان

وحید رشیدی
۱۳۹۵/۰۱/۰۹
1
0
0

اشتباه در تنظیم متن, در این گزارش به جای عنوان " نایب قهرمان المپیک لندن " برای اقای انوشیروانی باید از سمت کنونی ایشان که سرمربی تیم ملی وزنه برداری هستند استفاده میشد. در ادامه میشد به نایب قهرمانی ایشان در المپیک لندن هم اشاره کرد.


نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.