ترکیب تیم ملی کامل شد ؛مسافران مانیل مشخص شدند

ترکیب تیم ملی کامل شد ؛مسافران مانیل مشخص شدند
با انجام آخرین مرحله انتخابی، ترکیب تیم ملی تکواندوی مردان کشورمان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیایی 2016 مشخص شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون تکواندو، آخرین مرحله انتخابی تیم ملی تکواندوی مردان کشورمان صبح پنج شنبه پنجم فروردین ماه در خانه تکواندو برگزار شد و در نهایت با اعلام سید نعمت خلیفه، اعضای تیم ملی تکواندوی کشورمان برای شرکت در بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیایی 2016، مشخص شدند.

براین اساس، میرهاشم حسینی در وزن 58- کیلوگرم، علیرضا علیاری در وزن 68- کیلوگرم، سعید رجبی در وزن 80- کیلوگرم و پوریا عرفانیان در وزن 87- کیلوگرم هوگوپوشانی هستند که با غلبه بر حریفانشان توانستند جواز حضور در مسابقات آسیایی را بدست آورند.
پیش از این نیز آرمین هادی پور در وزن 54- کیلوگرم و ابوالفضل یعقوبی در وزن 63- کیلوگرم جواز حضور در این مسابقات را بدست آورده بودند.

باتوجه به اینکه هر کشور می‌تواند در مسابقات قهرمانی آسیایی، 6 تکواندوکار داشته باشد، تیم ملی ایران در اوزان 74- و 87+کیلوگرم نماینده نخواهند داشت.

هدایت این تیم در مسابقات قهرمانی آسیا، برعهده سیدنعمت خلیفه بعنوان سرمربی و پیام خانلرخانی بعنوان مربی است.

بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیایی 2016، طی روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه (30 و 31 فروردین ماه و یکم اردیبهشت ماه 95) به میزبانی شهر «مانیلا» فیلیپین برگزار می شود.

تیم ملی تکواندوی کشورمان در بیست و یکیمین دوره مسابقات قهرمانی آسیایی که در ازبکستان پیگیری شد با کسب 3 مدال طلا، دو مدال نقره و یک مدال برنز قهرمان آسیا شد.

۷ فروردین ۱۳۹۵ ۱۲:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.