آغاز رقابت شمشیربازان با حریفان جهانی در کره جنوبی

آغاز رقابت شمشیربازان با حریفان جهانی در کره جنوبی
دو شمشیرباز اسلحه سابر ایران از روز جمعه در چارچوب مسابقات جایزه بزرگ جهانی و کسب سهمیه بازی های المپیک ریو به مصاف حریفان خود می روند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ جهانی با حضور شمشیربازانی از کشورهای مختلف از فردا در کره جنوبی آغاز و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت. این رقابت ها که تنها در بخش انفرادی برگزار می شود.

مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ جهانی با حضور 147 بازیکن برگزار می شود. مجتبی عابدینی که در حال جاضر در رده چهارده رنکینگ جهانی است امید زیادی دارد که با عملکرد موفق در این رقابت ها و کسب نتایج و امتیاز قابل قبول موقعیت خود را در این رنکینگ تثبیت کرده و اینگونه برای دومین دوره متوالی خود و شمشیربازی اسلحه سابر ایران را صاحب سهمیه المپیک کند.
علی پاکدامن دومین شمشیرباز برتر اسلحه سابر ایران در رنکینگ جهانی است که در حال حاضر رده ۲۹ جهان را در اختیار دارد. جدا از ترکیب چهارده نفر اول رنکینگ  جهانی که به طور مستقیم صاحب سهمیه المپیک خواهند شد، بهترین بازیکن هر قاره در رنکینگ جهانی نیز به این سهمیه دست خواهد یافت. بر اساس رده بندی المپیکی، عابدینی بازیکن رده 13 و پاکدامن بازیکن رده 18 جهان است.
برای حضور در این رقابت ها تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران با ترکیب مجتبی عابدینی و علی پاکدامن و باهدایت پیمان فخری دوم فروردین ماه تهران را به مقصد سئول ترک کرد. شمشیربازان ایران طی این مدت تمرینات مشترکی با کره ای ها برگزار کردند.

۵ فروردین ۱۳۹۵ ۲۱:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.