تیروکمان قهرمانی آسیا – تایلند؛زهرا نعمتی به فینال تیروکمان آسیا راه پیدا کرد

تیروکمان قهرمانی آسیا – تایلند؛زهرا نعمتی به فینال تیروکمان آسیا راه پیدا کرد
در پایان رقابت‌های تیروکمان قهرمانی آسیا در تایلند و در بخش حذفی انفرادی از رقابت‌های ریکرو زنان و مردان، تنها زهرا نعمتی توانست به مرحله فینال این رقابت‌ها راه پیدا کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در ادامه رقابت‌های قهرمانی تیروکمان در رشته‌های ریکرو زنان و مردان که در بانکوک تایلند در حال برگزاری است، در بخش حذفی انفرادی از این رقابت‌ها، کیوان ریاضی مهر در یک بیست و چهارم از این رقابت‌ها با حریفی از مغولستان به رقابت پرداخت و با نتیجه 7 بر 3 این کماندار را شکست داد اما در مرحله یک شانزدهم با نتیجه 6 بر 4 به حریفی از سنگاپور دیدار را واگذار کرد.

مجید میررحیمی دیگر کماندار ریکرو مردان در مرحله یک بیست و چهارم از این رقابت‌ها با نتیجه 6 بر 2 کمانداری از مالزی برد اما در مرحله یک شانزدهم در برابر حریفی از قزاقستان رقابت را 6 بر 4 واگذار کرد. همچنین صادق اشرفی در مرحله یک بیست و چهارم با نتیجه 6 بر 4 در برابر کمانداری از قزاقستان دیدار را واگذار و از دور رقابت‌ها حذف شد.

میلاد وزیری، دیگر کماندار کشورمان که در مرحله یک چهل و هشتم و یک بیست و چهارم با قرعه استراحت روبه‌رو بود در مرحله یک شانزدهم 7 بر 3 روسیه را شکست داد. در یک هشتم 7 بر 3 مالزی را شکست داد اما در مرحله یک چهارم با نتیجه 6 بر 5 دیدار را به قزاقستان واگذار کرد.

در بخش ریکرو زنان زهرا دهقان در مرحله یک بیست و چهارم با نتیجه 6 بر 4 به کمانداری از ژاپن باخت. مریم محمودی سرشت در مرحله یک بیست و چهارم 6 بر صفر در برابر کمانداری از هنگ کنگ با شکست مواجه شد. ملیکا عبدالکریمی که در مرحله یک چهل و هشتم و یک بیست و چهارم با قرعه استراحت روبه‌رو بود در مرحله یک شانزدهم با نتیجه 6 بر 2 در برابر کمانداری از ژاپن با شکست روبه‌رو شد.

زهرا نعمتی دیگر کماندار ریکرو زنان در مرحله یک بیست و چهارم با نتیجه 6 بر صفر تایلند را برد در یک شانزدهم 6 بر 2 چین تایپه را شکست داد. در یک هشتم 7 بر 3 بر کمانداری از روسیه غلبه کرد و در مرحله یک چهارم 6 بر 4 چین را شکست داد. زهرا نعمتی در مرحله نیمه نهایی از این رقابت‌ها 6 بر 4 اندونزی را شکست داد و به مرحله فینال راه پیدا کرد. وی برای کسب مدال طلا باید در برابر کمانداری از روسیه به رقابت بپردازد.

این رقابت‌ها در رشته کامپوند زنان و مردان در حال برگزاری است.

۵ فروردین ۱۳۹۵ ۲۱:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.