حریفان محجوب و ملایی در جایزه بزرگ تفلیس مشخص شدند

حریفان محجوب و ملایی در جایزه بزرگ تفلیس مشخص شدند
جودوکاران ایران حریفان خود را در رقابت های جایزه بزرگ تفلیس که دارای امتیاز رنکینگ جهانی به منظور کسب سهمیه المپیک 2016 است، شناختند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ این رقابت ها از روز شنبه هفتم فروردین ماه به میزبانی شهر تفلیس گرجستان آغاز و سه روز به طول می انجامد.
431 جودوکار (261 مرد و 170 زن) از هفتاد و یک کشور در مسابقات فوق حضور دارند و برای افزایش امتیاز رنکینگ جهانی و المپیکی خود روی تاتامی می روند.
بر اساس اعلام فدراسیون جهانی جودو، جودوکارانی که بین 22 نفر اوزان مختلف حضور داشته باشند، جواز حضور در بازی های المپیک 2016 ریودوژانیزو را کسب می کنند.
هم اکنون محجوب و ملایی در بین 22 نفر برتر اوزان منهای 81 و منهای 100 کیلوگرم ایستاده اند و برای حفظ و ارتقای این جایگاه باید در مسابقات بین المللی حضور یابند.
بنابر قرعه کشی مسابقات که عصر امروز (پنجشنبه) برگزار شد، در وزن 81 کیلوگرم «سعید ملایی» در دور نخست به مصاف «زایا نمازوف» از جمهوری آذربایجان می رود و در صورت پیروزی، «رومن موستوپولس» دارنده یک مدال طلا و دو برنز پیکارهای جایزه بزرگ از یونان را پیش روی دارد. در این وزن 48 جودوکار حضور دارند.
در وزن منهای 100 کیلوگرم، «جواد محجوب» در گام نخست با «سایدوف سایدجلال» نفر سوم آسیا از تاجیکستان روبرو خواهد شد و در صورت برتری، با برنده پیکار نمایندگان قزاقستان و لتونی روبرو می شود.
مسعود خسروی نژاد به عنوان مربی، هدایت این دو جودوکار ایران در پیکارهای جایزه بزرگ تفلیس را برعهده دارد.
نفرات تیم ملی ایران هفته گذشته راهی تفلیس شده اند تا پیش از آغاز مسابقات جایزه بزرگ در اردوی تمرینی نیز حضور یابند.

 

۵ فروردین ۱۳۹۵ ۱۷:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.