رقابت‌های تیروکمان قهرمانی آسیا – تایلند؛قهرمانی ایران در مرحله مقدماتی کامپوند تیمی

رقابت‌های تیروکمان قهرمانی آسیا – تایلند؛قهرمانی ایران در مرحله مقدماتی کامپوند تیمی
در پایان مرحله مقدماتی رقابت‌های تیروکمان قهرمانی آسیا در کامپوند زنان و مردان که در بانکوک تایلند در حال برگزاری است تیم کامپوند ایران در بخش تیمی و میکس تیمی در جایگاه نخست قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در پایان مرحله مقدماتی رقابت‌های تیروکمان قهرمانی آسیا، کمانداران ایران در بخش کامپوند مردان که با حضور 47 کماندار به رقابت پرداختند، در پایان این مرحله اسماعیل عبادی با 706 امتیاز در جدول رده‌بندی مقام نخست را کسب کردند.امید طاهری با 704 امتیاز در جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی دوم شد و مجید قیدی با 699 امتیاز در جایگاه هفتم قرار گرفت.

در ادامه این رقابت‌ها و در مرحله حذفی انفرادی و در مرحله یک بیست و چهارم، اسماعیل عبادی با استراحت مواجه است اما در مرحله یک شانزدهم با حریفی از تایلند رقابت خواهد کرد. همچنین مجید قیدی در مرحله یک بیست و چهارم با استراحت مواجه است و در یک شانزدهم با حریفی از چین تایپه رقابت خواهد داشت.

امید طاهری دیگر نماینده ایران در یک بیست و چهارم در استراحت به سر می‌برد و در یک شانزدهم با حریفی از استرالیا رقابت خواهد داشت. همچنین در بخش رقابت‌های تیمی مرحله مقدماتی کامپوند مردان که 11 تیم شرکت داشتند، کامپوند مردان ایران از بین 11 تیم شرکت کننده، رتبه نخست را به خود اختصاص داد. در این مرحله اسماعیل عبادی، امید طاهری و مجید قیدی در بخش کامپوند تیمی مردان به رقابت پرداختند.

همچنین در مرحله یک هشتم تیم کامپوند مردان استراحت خواهد داشت و در یک چهارم با برنده دیدار بوتان و تایلند رقابت خواهد کرد.

در ادامه این رقابت‌ها و در بخش کامپوند بانوان تیم کامپوند زنان که با حضور 31 تیم برگزار شد، فرشته قربانی با 677 امتیاز در جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی مقام پنجم را کسب کرد. افسان شفیعی با 667 امتیاز در رتبه دوازدهم قرار گرفت و مریم رنجبر با 655 امتیاز رتبه بیستم را از آن خود کرد.

همچنین درمرحله حذفی انفرادی کامپوند بانوان و در مرحله یک شانزدهم فرشته قربانی با حریفی از ویتنام دیدار خواهد داشت. افسانه شفیعی با کمانداری از فیلپین به میدان خواهد رفت و مریم رنجبر نیز مقابل کمانداری از فیلیپین مبارزه خواهد کرد.

در بخش تیمی کامپوند بانوان در مرحله مقدماتی،‌ زنان کماندار با ترکیب فرشته قربانی، مریم رنجبر و افسانه شفیعی از بین افراد شرکت کننده در این مرحله در جایگاه پنجم قرار گرفت.

همچنین تیم کامپوند بانون در مرحله حذفی تیمی و در یک چهارم با تیم هند به رقابت خواهد پرداخت.

همچنین میکس تیم کامپوند ایران متشکل از محمدهادی عبادی و فرشته قربانی در مرحله مقدماتی که 10 تیم شرکت کرده بود، موفق شد رتبه اول را به خود اختصاص دهد. میکسد تیم کامپوند ایران در مرحله حذفی و در یک چهارم با برنده هنگ کنگ و ویتنام به رقابت خواهد پرداخت.

۴ فروردین ۱۳۹۵ ۱۸:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.