رقابت های کشتی گزینشی المپیک؛باباجان زاده در مسابقه نخست به دیدار تنالیف می رود

رقابت های کشتی گزینشی المپیک؛باباجان زاده در مسابقه نخست به دیدار تنالیف می رود
بشیر باباجان زاده فرنگی کار وزن 130 کیلوگرم کشورمان رقبای خود در رقابت های گزینشی المپیک در قاره آسیا قزاقستان را شناخت و در نخستین دیدار به دیدار نورماخان تنالیف خواهد رفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون کشتی، مراسم وزن کشی این وزن عصر جمعه به وقت محلی در حالی در شهر آستانه قزاقستان برگزار شد که باباجان زاده پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف نورماخان تنالیف قهرمان آسیا و بازی های آسیایی و نفر سوم جهان می رود.
باباجان زاده در صورت برتری در دور سوم و مرحله نیمه نهایی، با برنده دیدار کیونگ منگ از چین نفر دوم آسیا و نفر سوم بازی های آسیایی و یانگ مین کیم از کره جنوبی نفر دوم بازی های آسیایی مسابقه می دهد.
در این وزن 9 کشتی گیر وزن کشی کردند و در پایین جدول در یک گروه آسان کشتی گیران تاجیکستان، هند، قرقیزستان، ازبکستان و ژاپن حضور دارند.
این مسابقات از ساعت 7:30 امروز(شنبه) به وقت تهران آغاز می شود.
در این رقابت ها فقط کشتی گیران فینالیست می توانند سهمیه المپیک را کسب کنند و در ادامه این مسابقات امید نوروزی در وزن 66 کیلوگرم کشتی فرنگی و کمیل قاسمی در وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد روز یکشنبه اول فروردین ماه به مصاف رقبای خود می روند.

۲۹ اسفند ۱۳۹۴ ۰۹:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.