تبریک کمیته ملی المپیک به مناسبت فرا رسیدن سال نو

تبریک کمیته ملی المپیک به مناسبت فرا رسیدن سال نو
کمیته ملی المپیک طی پیامی فرا رسیدن سال نو خورشیدی را به ملت ولایت مدار ایران،بخصوص خانواده بزرگ ورزش کشور تبریک گفته و برای آنها در رقابتهای ورزشی سال جدید بخصوص بازیهای المپیک ریو 2016 آرزوی موفقیت و سر بلندی کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در متن پیام تبریک فوق آمده است:

نوروز باستانی ایران اسلامی،تجلی‌گر دست به آسمان دل ساییدن و بندگی و نجوا به درگاه پروردگار یکتا است، لحظه مشترک پایان یک سال و آغاز سالی دگر.
و حال خداوند متعال را شاکریم که باز هم توفیق حلاوت حلول سالی دیگر را برای ایرانیان ارزانی داشت تا با تدبر و تعلق بر آنچه که گذراندیم، در سایه کرامتش دل به تلاشی خستگی ناپذیربرای عزت،سربلندی و کامیابی بندیم.

جامعه ورزش ایران اسلامی با لطف و عنایت خداوند رحمان و رحیم و در سایه هدایت حکیمانه مقام معظم رهبری و حمایت های همه جانبه دولت و مجلس محترم و کوشش تک تک دلسوزان دین و میهن،مسئولین،پیشکسوتان،مربیان وقهرمانان،سالی پر افتخار و سرشار از پیروزی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی پشت سر گذاشته تا اینبار نیز در سایه تلاش،لطف الهی و دعای خیر مردم در بازیهای المپیک 2016 ریو از سوی ورزشکاران عزیز، پیام آور پیروزی و سربلندی برای ملت عزیزمان باشیم.

امید داریم ایران اسلامی در سال جدید در تمامی میادین علمی،اقتصادی،اجتماعی،سیاسی و بخصوص ورزشی و بازیهای المپیک ریو 2016 سربلند بوده و پرچم خوش رنگ کشورمان همواره در قله های پرافتخار توسط قهرمانان این مرز و بوم برافراشته و سرود ملی کشورمان طنین انداز شود.

نوروزتان پیروز، دلتان شاد و دستانتان پر بار باد.

۲۹ اسفند ۱۳۹۴ ۰۸:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.