14 تکواندوکار چهارشنبه بمصاف هم می روند

14 تکواندوکار چهارشنبه بمصاف هم می روند
با برگزاری رقابت های لیگ برتر تکواندوی مردان و ارزیابی عملکرد هوگوپوشان حاضر در اردوی تیم ملی، 14 نفر در اردو باقی ماندند و آخرین مرحله انتخابی این تیم چهارشنبه (26 اسفندماه) انجام می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، با اعلام کادرفنی تیم ملی تکواندوی مردان کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیایی 2016، پس از برگزاری مبارزات تکواندوکاران ملی پوش در پیکارهای لیگ برتر تکواندوی مردان، در نهایت 14 تکواندوکار در 7 وزن باقی ماندند و وزن هشتم از اوزان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا بازماند.

آرمین هادی پور و مهدی اسحاقی در وزن 54- کیلوگرم، هادی تیران ولی پور و جواد امیری در وزن 58- کیلوگرم، ابوالفضل یعقوبی و میرهاشم حسینی در وزن 63- کیلوگرم، بهنام اسبقی و علیرضا علیاری در وزن 68- کیلوگرم، علی پاکدین و سیداحمد خسروفر در وزن 74- کیلوگرم، پوریا عرفانیان و سعید رجبی در وزن 80- کیلوگرم و امید عمیدی و سیاوش فخرایی در وزن 87- کیلوگرم، دعوت شدگان به اردوی تیم ملی هستند که اردوی این تیم از روز شنبه (22 اسفندماه) در آکادمی ملی المپیک آغاز می شود.

انتخابی مرحله آخر تیم ملی تکواندوی کشورمان نیز چهارشنبه (26 اسفندماه) انجام می شود تا ترکیب نهایی این تیم برای شرکت در بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیایی 2016 فیلیپین مشخص شود.

باتوجه به اینکه هر کشور می‌تواند در مسابقات قهرمانی آسیایی، 6 تکواندوکار داشته باشد، تیم ملی ایران تا بدین لحظه در وزن 87+ کیلوگرم نماینده ای نخواهد داشت و با برگزاری آخرین مرحله انتخابی یک وزن دیگر نیز حذف می شود.

هدایت این تیم در مسابقات قهرمانی آسیا، برعهده سیدنعمت خلیفه بعنوان سرمربی و پیام خانلرخانی بعنوان کمک مربی است.

بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیایی 2016، اواخر فروردین‌ماه 95 در شهر «مانیلا» فیلیپین برگزار می‌شود.

۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ۱۰:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.