در پی مثبت اعلام شدن تست دوپینگ تنیسور مشهور؛شاراپوا:از لیست جدید داروهای ممنوعه وادا خبر نداشتم/زمان بازنشستگی ام فرا نرسیده است

در پی مثبت اعلام شدن تست دوپینگ تنیسور مشهور؛شاراپوا:از لیست جدید داروهای ممنوعه وادا خبر نداشتم/زمان بازنشستگی ام فرا نرسیده است
ماریا شاراپوا تنیسور مشهور روسی در پی مثبت اعلام شدن تست دوپینگش ضمن رد شایعه بازنشتگی اش مدعی شد که از لیست جدید داروهای ممنوعه وادا خبر نداشته است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک وبه نقل از خبرگزارس روسی TASS؛از اول ژانویه ماده دارویی ملودونیوم در لیست موارد دوپینگ آژانس بین المللی مبارزه با دوپینگ موسوم به وادا قرار گرفت.
 اما در ادامه با اعلام شدن این ماده در لیست داورهای دوپینگی ماریا شارپوا که در 10 سال گذشته از این دارو استفاده می کرده به دردسر افتاد و به جرگه دیگر ورزشکاران دوپینگی روس پیوست.
شاراپوا در این خصوص گفت:من اشتباه بزرگی را مرتکب شده ام و هودارانم را تا اندازه ای از دست دادم،تست دوپینگ من مثبت اعلام شد و من هم اکنون تمام مسئولیت آن را می پذیرم.
همچنین شاراپووا مدعی است که او دارو برای مسائل مربوط به کمبود منیزیم، ضربان قلب نامنظم، و سابقه خانوادگی دیابت از سال 2006 برای او تجویز شده است.
وی در ادامه افزود : اما متاسفاه از اول ژانویه این دارودر لیست داروهای ممنوعه قرار گرفت در حالیکه من اطلاعی نداشتم تا 10 سال پیش به صورت مکرر از آن بهره می بردم.
تنیسور مشهور جهان در خصوص بازنشستگی اش نیز خاطر نشان کرد:من در همین جا اعلام می کنم که اشتباه کرده ام و مسئولیت تمام کارهایی را که انجام داده ام می پذیرم اما این به معنای اعلام  پایان کار من و بازنشستگی ام در این هتل شهر لس آنجلس با فرش های زشت و پیچ دار نیست.

۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ۱۱:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.