نتایج کامل مسابقات قهرمانی ورزشکاران تالاسمی کشور

نتایج کامل مسابقات قهرمانی ورزشکاران تالاسمی کشور
رقابت های ورزشی بیماران خاص سراسر کشور با معرفی نفرات برگزیده پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون،  رقابت های ورزشکاران تالاسمی قهرمانی کشور که طی دو روز با حضور 255 ورزشکار از استان های مختلف کشور در چهار رشته ورزشی در استان گیلان انجام شد، با معرفی نفرات برگزیده پایان یافت.
در رقابت های تیراندازی بانوان در رده سنی زیر 25 سال، بهناز کتابی از استان همدان موفق شد عنوان قهرمانی مسابقات تیراندازی بانوان بیماران خاص کشور را به خود اختصاص دهد، مریم کیانی از استان چهارمحال و بختیاری در مکان دوم قرار گرفت و آرزو جعفری نیز از استان کردستان مقام سوم رقابتهای تیراندازی بانوان بیماران خاص کشور را تصاحب کرد.
در رقابت های تیراندازی بانوان در رده سنی بالای 25 سال نیز ام البنین رستمی از استان چهارمحال و بختیاری مقام قهرمانی را کسب کرد، مریم اسدی از سمنان در مکان دوم قرار گرفت و نسرین دولتی از استان هرمزگان عنوان سوم را به خود اختصاص داد.
در رقابت های تنیس روی میز بانوان رده سنی  بالای 25 سال فائزه پورقاسمی از همدان موفق شد عنوان قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص دهد، نفر دوم این مسابقات را مریم احمدی از فارس و نفر سوم مشترک الهام جلالی از گلستان و مریم عباسی از بوشهر کسب کردند.
در رقابت های تنیس روی میز زیر 25 سال نفر اول فاطمه جلالی از گلستان، نفر دوم فرنوش کردبچه از تهران و نفر سوم زینب حیدری از اردبیل شدند.
مسابقات تنیس روی میز آقایان بالای 25 سال نیز به ترتیب عزیز عبادیان از خوزستان، جلال جهان تیغ از گلستان و حسین حمزه از چهارمحال بختیاری اول تا سوم شدند، در رده سنی زیر 25 سال شهریار احل لوئیان از اصفهان، سید علی میرآیین از گلستان و علیرضا لطیفی از آذربایجان شرقی مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
در رقابت های دارت بانوان بالای 25 سال نیز شکوفه کرمی از کرمانشاه، مائده حیدری از اصفهان و زهره تختی از هرمزگان به ترتیب اول تا سوم شدند. در رقابت های زیر 25 سال نیز نفر اول به مبینا حمیدی از همدان، نفر دوم به بنفشه نصیری از کرمانشاه و نفر سوم به زهرا دهقان از فارس اختصاص یافت.
در مسابقات دارت آقایان بالای 25 سال نیز به ترتیب امیررضا غلامپور از اصفهان، حمید پلاسی از هرمزگان و عادل هویزی از خوزستان اول تا سوم شدند و در رده سنی زیر 25 سال نیز محسن ساعی از تهران، میلاد حاضری از کرمانشاه و مهدی مصلحی از کرمانشاه اول تا سوم شدند.
در روز پایانی این مسابقات و در رشته ورزشی شطرنج در بخش بانوان و رده سنی زیر 25 سال ، مریم بابایی از اردبیل اول شد ، فریبا الیاسی از کردستان در مکان دوم قرار گرفت و مهسا توجیه مقام سوم رقابت های شطرنج بانوان بیماران خاص کشور را تصاحب کرد .
 در پایان رقابت های بانوان رده سنی بالای 25 سال نیز ، سولماز عرب پور از استان اصفهان به مقام نخست دست یافت ، ماریا خوانشاه از هرمزگان عنوان دوم را کسب کرد و مریم کوهستانی از گلستان نیز سوم شد .
همچنین در مسابقات شطرنج بخش آقایان و در رده سنی زیر 25 سال ، رسول چناری از فارس عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد ، حامد بخشی نژاد از یزد و حسن فاتحی پور از قم به ترتیب در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند .
در رقابت های رده سنی بالای 25 سال مردان نیز ، رضا نوروزپور از گیلان مقام قهرمانی را کسب کرد ، مهرداد فرهادی از آذربایجان شرقی دوم شد و ایمان بخششی از یزد عنوان سوم این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص داد.
در پایان این رقابت ها و در رده تیمی آقایان، تیم اصفهان عنوان قهرمانی مسابقات ورزشی تالاسمی کشور را کسب کرد، تیم هرمزگان دوم شد و تیم آذربایجان شرقی در مکان سوم قرار گرفت .
همچنین در پایان رقابت های تیمی بانوان، تیم همدان عنوان نخست مسابقات ورزشی تالاسمی کشور را به خود اختصاص داد ، تیم کردستان دوم شد و تیم اصفهان عنوان سوم این رقابت ها را تصاحب کرد .

 

مسابقات ورزشکارن تالاسمی  سراسر کشور از روز  یکشنبه( شانزدهم اسفند ماه) با حضور 255 ورزشکار از استان های مختلف کشور در چهار رشته شطرنج ، تنیس روی میز ، دارت و تیراندازی در منطقه زیباکنار رشت آغاز شده که این مسابقات عصر امروز (دوشنبه) با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ۱۰:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.