حضور ۴ ملی پوش کبدی ایران در فینال پرو کبدی

حضور ۴ ملی پوش کبدی ایران در فینال پرو کبدی
دیدار فینال سومین دوره پرو کبدی هندوستان امشب ساعت ۱۹ بوقت تهران با حضور چهار ملی پوش کبدی ایران به نام های فاضل اتراچالی و هادی اشترک، ابوالفضل مقصودلو و هادی تاجیک در ترکیب تیم های یو مومبای بمبئی و پاتنا پیراتس برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کبدی، سومین دوره مسابقات پرو کبدی هندوستان موسوم به لیگ ستارگان کبدی دنیا با حضور ۸ تیم ویزاک حیدرآباد، یومومبای بمبئی، جیپور پینک، پونری پالتان، دابانگ دهلی، بنگلور بولز، بنگال واریوز و پاتنا پیراتس از روز ۱۰ بهمن ماه بصورت دوره ایی در هشت شهر کشور هندوستان برگزار شد و در نهایت ۴ تیم یو مومبای بمبئی، پاتنا پیراتس، پونری پالتان و بنگال واریوز با کسب امتیازات لازم به مرحله  نهایی راه یافتند.

در مرحله نهایی شب گذشته تیم پاتنا پیراتس مقابل پونری پالتان صف آرایی کرد و در غیاب هادی اشترک ملی پوش ایرانی خود موفق شد ۴۰ بر ۲۱ حریف خود را شکست دهد و به عنوان اولین فینالیست مسابقات پای به دیدار نهایی بگذارد.

در دومین دیدار این مرحله تیم یو مومبای بمبئی قهرمان فصل گذشته پرو کبدی که امسال سه ملی پوش ایرانی به نام های فاضل اتراچالی، ابوالفضل مقصودلو و هادی تاجیک را به خدمت گرفته است به مصاف بنگال واریوز رفت و در شبی که فاضل اتراچالی کاپیتان تیم ملی کبدی کشورمان به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد با نتیجه ۴۱ بر ۲۹ حریف خود را شکست داد تا حریف پاتنا پیراتس در فینال این رقابت ها باشد.

فینال این رقابت ها امشب ساعت ۱۹ بوقت تهران در استادیوم ایندریا شهر دهلی نو برگزار می شود و حضور چهار ملی پوش ارزنده کبدی کشورمان به جذابیت های فینال پرو کبدی خواهد افزود.

تیم ویزاک حیدرآباد امسال با معراج شیخ کاپیتان تیم ملی کبدی ساحلی ایران به مقام پنجم دست یافت و محمد مقصودلو که امسال به عنوان یکی بازیکنان ثابت جیپور پینک محسوب می شد با این تیم به عنوان ششمی دست پیدا کردند

۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ۱۳:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.