رقابت های جهانی مالزی ؛صعود شایسته بانوان ایران به دسته دوم جهان با پیروزی مقابل ونزوئلا

رقابت های جهانی مالزی ؛صعود شایسته بانوان ایران به دسته دوم جهان با پیروزی مقابل ونزوئلا
در مرحله نیمه نهایی مسابقات دسته سوم بانوان جهان در کوالالامپور مالزی ملی پوشان کشورمان با پیروزی مقابل ونزوئلا به دسته دوم جهان صعود کردند .
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تنیس روی میز ج . ا. ایران ، عصر دیروز در ادامه رقابت های تیمی بانوان جهان در مالزی ، ملی پوشان ارزنده کشورمان با پیروزی 3 بر 1 مقابل ونزوئلا موفق شدند برای نخستین بار به دسته دوم جهان راه پیدا کنند .
 
در این دیدار سیما لیموچی بازیکنانش را مانند بازی های قبل به میدان فرستاد . در بازی نخست محجوبه عمرانی 3 بر 2 مسابقه را واگذار کرد ، در بازی دوم ندا شهسواری 3 بر 1 مقابل نینو به برتری دست یافت ، در مسابقه سوم مریم صامت با حساب 3 بر صفر برابر گونزالز به پیروزی رسید تا ملی پوشان کشورمان با حساب 2 بر 1 از حریف پیشی بگیرند . در بازی چهارم ندا شهسواری در با شکست 3 بر 2 ارویلو به دومین پیروزی خود در این مسابقه دست یافت تا کمک کند ایران با شکست 3 بر 1 ونزوئلا برای نخستین بار ضمن راه یابی به فینال رقابت های دسته سوم بانوان جهان به دسته دوم تیمی جهان که سال 2018 در هالستاد سوئد برگزار می شود راه یافت .
فدراسیون تنیس روی میز این موفقیت را به جامعه تنیس روی میز کشور تبریک می گوید . 
 
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ۱۲:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.