نشست مسئولین کمیته ملی المپیک و فدراسیون جودو برگزار شد

نشست مسئولین کمیته ملی المپیک و فدراسیون جودو برگزار شد
مسئولین فدراسیون جودو بهمراه اعضای کادر فنی این تیم عصر روز گذشته با حضور در کمیته ملی المپیک به تشریح برنامه های خود برای کسب سهمیه و حضوری قدرتمندانه در بازیهای المپیک 2016 پرداختند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در ادامه نشستهای کمیته ملی المپیک با فدراسیونهای اعزامی به المپیک 2016 ریودوژانیرو،بعد از ظهر روز گذشته نشست بررسی برنامه های فدراسیون جودو در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.
این نشست که با حضور کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک،اصغر رحیمی سرپرست کاروان اعزامی به بازیها و رئیس مرکز نظات بر تیمهای ملی،فراهانی مدیر حراست کمیته،رشید خدابخش سرپرست فدراسیون جودو،آرش میر اسماعیلی،عاطفه اسلامیان مسئول بین الملل کمیته، خانم کریمی مسئول کمیته آموزش،غلامحسین علمی،مجید زارعیان سرمربی و خسروی نژاد برگزار شد،در ابتدا هاشمی ضمن اشاره به وضعیت فعلی جودو ابراز داشت:با حضور آقای خدابخش کمی آرامش به این فدراسیون باز گشته ومن به دقت رقابتهای جودکاران کشورمان را در مسابقات مختلف اروپا پیگیری می کردم و می توانم بگویم دو نماینده کشورمان در این سه میدان، خیلی زحمت کشیدند و نتایج آنها امیدوار کننده بود و جا دارد به کادر فنی و قهرمانان آن خسته نباشید بگویم.
وی ادامه داد:بدون تردید جودو پتانسیل بسیار بالایی دارد و اگر این تیم حتی یک مدال برنز در المپیک بگیرد خیلی بنفع این رشته خواهد بود و نگاه مردم و مسئولان را به خود جلب خواهد کرد و کمیته هم همچون گذشته به حمایت های خود از این رشته ادامه خواهد داد.
سپس رشید خدابخش سرپرست فدراسیون گزارشی در خصوص وضعیت فعلی و موفقیت های جودو کشورمان و ثمرات مثبت آن در رقابتهای گراند اسلم فرانسه و تورنمتها اتریش و آلمان ارائه کرد.
آرش میر اسماعلیلی و غلاحسین علمی نیز گزارشاتی در خصوص برنامه های اردویی و اعزامهای برون تیم ملی تا زمان اعزام به المپیک ریو ارائه کردند.
اصغررحیمی سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای ریو نیز گزارشی در خصوص حمایتهای کمیته این این فدراسیون و همچنین برنامه جودو کاران و سالن رقباتهای  ریو ارائه کرد .عاطفه اسلامیان نیز بعنوان مسئول بین المللی کمیته نیز گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده برای اعزام  کاروان اعزامی و از جمله جودوکاران به بازیهای المپیک ارائه کرد.

۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ۱۱:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.