برگزاری مسابقه تعیین نام و شعار کاروان ورزشی اعزامی کشورمان به المپیک ریو

برگزاری مسابقه تعیین نام و شعار کاروان ورزشی اعزامی کشورمان به المپیک ریو
نهمین نشست کمیته فرهنگی مرکز نظارت بر تیم های ملی در راستای آماده سازی فرهنگی اعضا کاروان ورزشی اعزامی کشورمان به بازیهای المپیک 2016 ، با حضور کلیه اعضا در محل مرکز نظارت بر تیم های ملی تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از روابط عمومی مرکز نظارت بر تیمهای ملی؛در این جلسه پیرامون نام و شعار کاروان اعزامی کشور به المپیک ریو دو ژانیرو (2016) بحث و تبادل نظر صورت پذیرد و مقرر شد تا مسابقه ای در این زمینه طراحی و برگزار شده و سپس بهترین ، پرمحتواترین و مناسب ترین نام و شعار برای کاروان المپیکی کشورمان در نظر گرفته شود. در این نشست همچنین  پیرامون ویژگی های آموزشی  و ارزشی زندگی نامه پهلوانان و شهدای ورزشکار کشورمان بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت و  براستفاده از ویژگی های درخشان و ارزنده این الگوهای جامعه وزشی کشور برای آموزش مباحث فرهنگی، تاکید گردید.
همچنین قرار دادن مفاد 15 گانه منشور فرهنگی کاروان ورزشی اعزامی کشورمان به المپیک 2016 ریو در کلیه اماکن ورزشی از دیگر مصوبات این نشست بود، همچنین  قرار شد منشور فوق علاوه بر قرار گرفتن و درج در سایتهای مختلف خبری  بصورت جزوه نیز طراحی و چاپ شده و در اختیار همگان قرار گیرد.
 شایان ذکر است که در نهمین نشست کمیته فرهنگی، سید مصطفی هاشمی طبا، اصغر رحیمی، سید امیر حسینی، حسن مسجدی، مجید ندیری، مهدی فراهانی فر ، جواد فتوحی، حجت الاسلام کریمی، علی قلم سیاه ، محمد عسگری و  مسعود موسوی حضور داشتند.

۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ۱۱:۱۲

نظر مخاطبان

احمدرضا نوریان
۱۳۹۵/۰۲/۱۴ Iran
0
0
0

بازی جوانمردانه برای گسترش صلح و دوستی Fair play to promote peace and friendship


نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.