بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از تمرینات تیم ملی تکواندو

بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از تمرینات تیم ملی تکواندو
کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک به همراه اصغر رحیمی سرپرست کاروان اعزامی به المپیک ریو ظهرامروز (سه شنبه) با حضور در خانه تکواندو از تمرینات ملی پوشان اعزامی به بازیهای المپیک بازدید کردند.

 

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ ظهر امروزکیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک و اصغر رحیمی باحضور در خانه تکواندو  ازنزدیک از تمرینات تیم ملی تکواندو مردان و زنان که مسابقات انتخابی آن برای حضور در تیم ملی و اعزام به بازیهای المپیک ریو در جریان است بازدید کردند ..

 کیومرث هاشمی درجریان این بازدید اظهار داشت : این رشته یکی از پرامیدترین رشته‌های کاروان ایران در المپیک است و به نوعی گل سرسبد ماست. به سهم خودم از تلاش‌های قابل توجه این فدراسیون تشکر می‌کنم.
وی افزود: در راستای بازدیدهای دوره‌ای با اولویت رشته‌های مدال‌آور امروز خدمت دوستان رسیدم تا از نزدیک با شرایط تکواندوکاران آشنا شوم. فضای همدلی و وحدت در این رشته بالاست و باید تلاش کنیم تا حفظ شود.
رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد: اینکه خود ورزشکاران و کادر فنی در بخش مردان می‌گویند در المپیک به دنبال کسب سه مدال هستند، نشان‌دهنده انگیزه بالا و خودباوری ورزشکاران این رشته است، البته نباید بار توقعات بالا را بر دوش تیم گذاشت اما به هر حال اینگونه اظهارنظرها نوید موفقیت‌های بزرگ را می‌دهد.
هاشمی خاطرنشان کرد: ما هم در تلاشیم تا برای سال آینده بتوانیم اعتبارات را کمی افزایش دهیم تا در سال المپیک دغدغه‌های فدراسیون‌ها کمتر شود. حالا که نمی‌توانیم کمک زیادی بکنیم، نباید فشار را روی دوش روسای فدراسیون‌ها بگذاریم. اگر نمی‌توانیم کمکی کنیم حداقل بهتر است فشار نیاوریم. تا جایی که لازم است حمایت می‌کنیم و به دنبال تقویت اعتبارات هستیم.
رئیس کمیته ملی المپیک تصریح کرد: برای تیم بانوان هم آرزوی موفقیت می‌کنم. خوشبختانه مسئله اخلاق در تکواندو به خوبی مورد توجه قرار گرفته است. در سفرهایی که از نزدیک شاهد بودم، ملی‌پوشان این رشته مقید به اخلاق هستند و این جای افتخار دارد. در دیدار اخیرمان با رهبری، ایشان اشاره کردند که باید به اخلاق توجه شو و امیدوارم در رشته‌های دیگر هم شاهد این موضوع باشیم .
محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو  در مراسم بازدید کیومرث هاشمی، رئیس کمیته ملی المپیک ایران از اردوی تیم ملی تکواندوی مردان، اظهار داشت: این گونه بازدیدهای دوره‌ای در بازیکنان ایجاد انگیزه می‌کند و ما در تلاش هستیم تا علاوه بر مسئولان ورزشی از مقامات سیاسی و فرهنگی هم دعوت کنیم تا در اردوهای تیم ملی تکواندو حاضر شوند.

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: بهتر است در فرصت باقی‌مانده تا المپیک روی این رویداد و مدال آوری در آن تمرکز کنیم چون موفقیت در المپیک باعث نشاط و ارتقا روحی افراد جامعه می‌شود. نقش رسانه‌ها و حمایت مسئولان نیز در این بین بسیار پررنگ است. ما وظیفه ایرانی بودن خود را در تکواندو و در فدراسیون انجام می‌دهیم.
پولادگر در پایان تصریح کرد: قطعاً پاداشی برای ملی پوشان المپیکی در صورت موفقیت در نظر گرفته شده است اما تکواندوکاران تیم ملی نگاه متفاوتی به این قضیه دارند. آنها سعی دارند، نماینده شایسته‌ای برای ایران در المپیک 2016 ریو باشند.

۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ۱۳:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.