در پایان اولین روز از پیکارهای انتخابی تیم ملی تکواندو؛دعوت شدگان به اردوی تیم آسیایی در 4 وزن معرفی شدند

در پایان اولین روز از پیکارهای انتخابی تیم ملی تکواندو؛دعوت شدگان به اردوی تیم آسیایی در 4 وزن معرفی شدند
با برگزاری پیکارهای اوزان فرد در اولین روز مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندوی مردان، 6 هوگوپوش جواز حضور در اردوی تیم ملی را بدست آوردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون تکواندو، نخستین روز از اولین مرحله انتخابی تیم ملی تکواندوی مردان کشورمان برای شرکت در بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا 2016 از صبح دیروز (دوشنبه) با رقابتهای تکواندوکاران اوزان 54-، 63-، 74- و 87- کیلوگرم در خانه تکواندو آغاز و دقایقی پیش با معرفی نفرات راه یافته به اردوی تیم ملی به پایان رسید.

امروز و در این مرحله ار پیکارهای انتخابی، 52 هوگوپوش برروی شیاپ چانگ رفتند که در نهایت با اعلام کادرفنی، نفرات ذیل جواز حضور در اردوی تیم ملی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا را بدست آوردند:

وزن 54- کیلوگرم: مهدی اسحاقی
وزن 63- کیلوگرم: میرهاشم حسینی
وزن 74- کیلوگرم: علی پاکدین و سیداحمد خسروفر
وزن 87- کیلوگرم: سیاوش فخرایی و فرشاد قیاثی

آرمین هادی پور، ابوالفضل یعقوبی، بهنام اسبقى و امید عمیدى، پیش از این جواز حضور در اردوی تیم ملی را بدست آورده بودند.

امروز  (سه شنبه) و در دومین روز این رقابت ها، تکواندوکار 4 وزن 58-، 68-، 80- و 87+ کیلوگرم برروی شیاپ چانگ می روند.

سیدنعمت خلیفه، در خصوص معافیت آرمین هادی پور، ابوالفضل یعقوبی، بهنام اسبقی و امید عمیدی از حضور در این مرحله انتخابی، گفت: با توجه به اینکه این 4 نفر دو سال در کوران رقابت بودند و جزو نفرات رنکینگ دار هستند، در این مرحله حضور ندارند. ضمن اینکه هادی پور و عمیدی به تازگی از مسابقات المپیک آزمایشی و تورنمنت فجیره برگشتند و اسبقی و یعقوبی نیز در مسابقات جام باشگاههای آسیا حضور داشتند که البته یعقوبی در فجیره نیز به میدان رفت، برای همین تصمیم گرفتیم به این 4 نفر در این مرحله استراحت دهیم و در اردوهای تیم ملی حضور داشته باشند اما در مرحله دوم انتخابی برروی شیاپ چانگ می روند.

هدایت تیم ملی تکواندوی کشورمان در بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیایی 2016 برعهده سیدنعمت خلیفه بعنوان سرمربی و پیام خانلرخانی بعنوان مربی است.

تیم ملی تکواندوی کشورمان در بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا 2014 که در ازبکستان برگزار شد با 3 مدال طلا، 2 مدال نقره و یک مدال برنز بر سکوی قهرمانی قاره کهن ایستاد.

۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ۰۹:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.