رضایت ملی پوشان از شرایط اردویی در جزیره کیش ؛زمان اردوی پولادمردان تا 20 اسفند تمدید شد

رضایت ملی پوشان از شرایط اردویی در جزیره کیش ؛زمان اردوی پولادمردان تا 20 اسفند تمدید شد
تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشورمان که برای دو هفته در جزیره کیش اردو زده بود به دلیل شرایط ایده آل اردویی تا 20 اسفند ماه به تمرینات خود ادامه می دهد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون وزنه برداری؛ تمرینات تیم ملی وزنه برداری کشورمان از یکم اسفند ماه در سالن المپیک کیش آغاز شده است. پیش از این قرار بود  این اردو دو هفته باشد  ولی با رضایت کادر فنی و ملی پوشان تا 20 اسفند ادامه پیدا می کند. بر همین اساس مسئولان ورزش کیش از جمله حسین جلالی رییس ورزش منطقه آزاد کیش و دکترعلی اصغر مونسان مدیر عامل سازمان  منطقه آزاد کیش  نهایت  همکاری را در برپایی هر چه بهتر  این اردو داشته اند.
در حال حاضر کیانوش رستمی، سهراب مرادی، کیا قدمی، بهادر مولایی، محمدرضا براری، ایوب موسوی، محسن بهرام زاده، مرتضی رضاییان و  رضا روحی ۱۰ وزنه بردار حاضر در اردوی کیش هستند که روزانه دوجلسه تمرین می کنند. علی هاشمی دیگر ملی پوش وزنه برداری کشورمان که همراه با سایر نفرات به کیش رفته بود به دلیل اسیب دیدگی از ناحیه کشاله ران  با صلاحدید حسین توکلی سرمربی تیم ملی  به تهران بازگشت تا زیر نظر کادر پزشکی مراحل درمان خود را سپری کند.
وزنه برداران طبق برنامه ریزی  کادر فنی هر روز دو جلسه تمرین صبح و بعدازظهر دارند. برنامه های مفرح  مثل  دو جلسه استخر و یک جلسه والیبال درطول هفته در دستور تمرینی قرار گرفته است.
لازم به ذکر است علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری 19 اسفند برای بازدید از شرایط اردو به جزیره کیش سفر می کند تا از نزدیک شاهد تمرینات  این اردو باشد.  
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ۰۸:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.