در راستای امضای تفاهمنامه فدراسیون بوکس ایران و اوکراین/سفیر اوکراین صبح امروز مهمان فدراسیون بوکس بود

در راستای امضای تفاهمنامه فدراسیون بوکس ایران و اوکراین/سفیر اوکراین صبح امروز مهمان فدراسیون بوکس بود
سرگی بوردیلاک سفیر اوکراین در ایران و ویتالی زایاچکوفسکی دبیر سفارت اوکراین در امور کنسولی صبح امروز(دوشنبه) در دفتر رییس فدراسیون بوکس حضور پیدا کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون بوکس،در راستای امضای تقاهمنامه همکاری بین فدراسیون های بوکس ایران و اوکراین صبح امروز(دوشنبه) "سرگی بوردیلاک" سفیر اوکراین در ایران و "ویتالی زایاچکوفسکی" دبیر سفارت اوکراین در امور کنسولی مهمان فدراسیون بوکس بودند.
احمد ناطق نوری رییس فدراسیون بوکس در ابتدا ضمن خوش آمد گویی به سفیر محترم اوکراین در ایران گفت:فدراسیون بوکس ایران به رقم پاره محدودیت ها برنامه های مدونی برای موفقیت در رقابت های بین المللی دارد و برای دستیابی به این مهم در نظر داریم از تجربیات کشور اوکراین که یکی از قدرت های جهانی بوکس است استفاده کنیم.
وی ادامه داد:تاکنون مشتزنان ما بارها در اردوها و مسابقات اوکراین شرکت کرده اند که جا دارد بابت این موضوع از شما و فدراسیون بوکس اوکراین تشکر کنیم.
ناطق نوری تصریح کرد:امیدوارم این همکاری در قالب یک تفاهمنامه ادامه یافته و ما بتوانیم از تجربیات مربیان ممتاز شما در جهت رشد بوکس کشورمان استفاده کنیم.
اما سرگی بوردیلاک سفیر ایران در اوکراین در این خصوص اظهار داشت:دو کشور اوکراین و ایران دوستی دیرینه ای در زمینه های مختلف با هم داشتند و ما خوشحال می شویم در بوکس هم تعامل خوبی با شما داشته باشیم.
وی در خصوص امضا تفاهمنامه همکاری گفت:با این پیشنهاد موافقم و حمایت های لازم را برای امضای این تفاهمنامه بین فدراسیون های بوکس دو کشور خواهم داشت.
بوردیلاک در پایان عنوان کرد:بوکس ایران جایگاه خوبی دارد و با مدیر دلسورزی چون شما می تواند حتی در المپیک هم حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.
 
در این دیدار علی دانشمند فرد(دبیر)،حسین نهرودی(مسوول کمیته فنی)،هادی مرتضایی(مسوول امور بین الملل فدراسیون بوکس) و خسرو مقتدر کارشناس حضور داشتند.

۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ۱۴:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.