رئیس انجمن سپک تاکرا: چشم انداز ما بازیهای آسیایی جاکارتا است

رئیس انجمن سپک تاکرا: چشم انداز ما بازیهای آسیایی جاکارتا است
رئیس انجمن سپک تاکرا گفت: حضور تیم ملی چین لون در مسابقات آسیایی میانمار بسیار حائز اهمیت بود و حتی تقدیر کنفدراسیون آسیا را هم بهمراه داشت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛سهراب آزاد در گفت و گو با سایت خبری فدراسیون انجمنهای ورزشی با بیان این مطلب افزود: ما برای اولین بار در مسابقات چین لون شرکت کردیم و با وجود تجربه بسیار کمی که داشتیم توانستیم در بخش "ایونت یک" به مدال نقره دست پیدا کنیم که این مهم با توجه به اولین حضورمان بسیار راضی کننده و امید بخش بود.
وی اظهار داشت: مصاف با تیمهای قدرتمند مالزی و سنگاپور نه تنها عیار بالای کار ما را نشان داد بلکه باعث شد که تجربه گرانبهایی در اولین حضور در مسابقات آسیایی بدست بیاوریم و از آنجایی که چین لون به عنوان یکی از رشته های زیر مجموعه سپک تاکرا در بازیهای آسیایی جاکارتا حضور دارد این مدال می تواند امیدواری ما را برای کسب موفقیت در اندونزی دوچندان کند.
نایب رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا سطح مسابقات چین لون را بسیار بالا توصیف کرد و تصریح نمود: در دومین دوره مسابقات چین لون قهرمانی آسیا 13 کشور در "4 ایونت" شرکت کرده بودند و بالطبع سطح فنی و کیفی بازیها بسیار بالا بود.
وی در ادامه اضافه کرد: بنده علاوه بر اینکه هدایت تیم ملی را برعهده داشتم عضو هیات ژوری و یکی از اعضای فنی مسابقات بودم و در تمامی جلسات و برنامه ریزی مسابقات حضور داشتم و مدیران سپک تاکرای آسیا از شرکت تیم ایران در این رقابتها بسیار خشنود بودند و از این اقدام انجمن سپک تاکرای ایران تقدیر کردند.
سهراب آزاد از حضور تیم ملی سپک تاکرای ایران در مسابقات آسیایی کره جنوبی در هفته آینده خبر داد و گفت: 18 اسفندماه جاری باید در مسابقات آسیایی کره جنوبی شرکت کنیم و مسلما در مصاف با تیمهای پرقدرت آسیا و جهان بازیهای سخت و نفس گیری را در پیش خواهیم داشت.
وی تاکید کرد: چشم انداز ما بازیهای آسیایی جاکارتا و متعاقب آن بازیهای ساحلی ویتنام است و با تشکیل تیم ملی زیر 18 سال به فکر جوانگرایی و تقویت زیر ساختهای تیم بزرگسالان هستیم و با حمایت فدراسیون انجمنهای ورزشی و مدیریت هوشمندانه محمد علیپور نهایت تلاش خود را بگیریم تا بتوانیم در این دو آوردگاه مهم به نتایج مطلوب دست پیدا کنیم.

۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ۱۰:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.