آلودگی دست ازسر خلیج گوانابارا بر نمی دارد

آلودگی دست ازسر خلیج گوانابارا بر نمی دارد
مشکل آلودگی مکان برگزاری رقابت های قایقرانی المپیکو پارالمپیک همچنان پا برجاست.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از Stuff.co.nz؛در فاصله نزدیک به 5 ماه تا آغاز بازی های المپیک 2016 در شرایطی که  ریودوژانیرو از هر ابزاری از اشعه گاما گرفته تا منع حضور زنان باردار برای مبارزه با ویروس مهلک زیکا استفاده می کند مسئله آلودگی خلیج گوانابارا باز هم مشکل ساز شده است چرا که به تازگی تصاویری از این خلیج  منتشر شده که حاکی از آلودگی وحشتناک آن دارد.

 در این خلیج قرار است مسابقات قایقرانی المپیک و پارالمپیک برگزار شود.

 انتشار این تصویر یک شرمندگی دیگر برای سازمان دهندگان ریو 2016 است که همواره بر حفظ سلامت ورزشکاران تاکید کرده اند. در تصویر منتشر شده که در اختیار سایت برزیلی Globo. com قرار گرفته است، ماهی های مرده به همراه اجسام دیگری دیده می شوند. یکی از افرادی که از افشای نامش خودداری ورزید ، در این باره گفت: من اجساد شناور را در زمان های مختلف در این مکان دیده ام که زباله و سگ مرده از جمله آنها بوده اند.

شایان ذکر است: نگرانی از آلودگی آب خلیج گوانابارا یکی از بزرگترین چالش های مسوولان برگزاری این بازی ها بوده است. این مسوولان پیش از این از پاک کردن خلیج تا آغاز المپیک خبر داده بودند اما به نظر می رسد این اتفاق هنوز رخ نداده است.

۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ۱۰:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.