محجوب: با مدال المپیک وفاق ملی در جودو بوجود می آید

محجوب: با مدال المپیک وفاق ملی در جودو بوجود می آید
اطمینان فدراسیون جودو به من و سعید مولایی واقعا ارزشمند بود و جای تقدیر دارد چرا که تا پیش از این چنین اعتمادی به ما صورت نگرفته بود و برای اولین بار سه رویداد مهم جودو در سه کشور اروپایی را همراه با اردوهای مشترک سپری کردیم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛جواد محجوب در گفتگو با سایت فدراسبون جودو افزود:کمتر مدیری برای جودو این ریسک را می پذیرفت و چنین هزینه ایی را متحمل می شد اما دکتر خدابخش به ما اطمینان کرد و ما هم پاسخ اعتمادش را دادیم.

محجوب گفت: خدا را شکر که در چنین شرایطی مدیری چون دکتر خدابخش بر مسند فدراسیون قرار گرفت که با حمایت مثمر ثمر شرایط موفقیت را برای این رشته مظلوم مهیا سازد.
جودوکار المپیکی ایران که موفق به مدال طلای مسابقات اتریش شد و مدال برنز آلمان را بدست اورد گفت:در پاریس هم می توانستم مدال بگیرم اما بعد از پیروزی مقابل حریف اسلواکی در مرحله دوم با حریف کشور میزبان مبارزه کردم که واقعا تماشاگران تمرکزم را بهم زده بودند و نتوانستم خوب ظاهر شوم.در اتریش که خدا را شکر کیفیت مسابقات هم واقعا بالا بود قهرمانان قدری را شکست دادم و طلایی شدم اما در دوسلدورف آلمان شکست دادن حریفانی از هلند با دو مدال برنز المپیک و شکست دادن حریفی از هلند باز هم با سابقه مدال برنز جهانی انهم با ضربه فنی و پیروزی مقابل حریف پرتغالی در نهایت چون قبل از ان به بی سلطانف روس در اثر اشتباه خودم باختم به مقام سوم رسیدم.

این جودوکار به تجاربی که از این سه رویداد اندوخته اشاره و تاکید کرد:اشتباهاتم در برخی مبارزه ها همچنان در ذهنم هست و این یعنی در میدانهای بزرگتر چنین اشتباهاتی را مرتکب نخواهم شد که این تجربه حاصل حضور در چنین رویدادهایی است که ای کاش از سالها پیش اغاز شده بود چرا که اکنون می دانم که در صورت ادامه چنین برنامه ریزی خوبی میتوانم روزهای پرافتخاری به ارمغان اورم.

محجوب اظهار داشت: این رقابتهای گرند پری و اردوهای مشترک به من اموخت که چیزی برای مدال المپیکی کم نداریم هر چند خیلی از کشورها امکانات بهتری از ما دارند اما واقعیت این است که اعتماد به نفسم بالاتر رفته و توانایی مدال المپیک را در خود می بینم البته فراموش نکنید برای یک مدال المپیکی فقط من نیستم که باید تلاش کنم بلکه باید حمایت های همه جانبه از جودو بوجود اید تا من بتوانم همه برنامه ریزیها را روی تشک به نتیجه برسانم.

محجوب از اینکه المپیک برای جودوکاران غول شده انتقاد کرد و اظهار داشت:نمی گویم بازیهای المپیک راحت است اتفاقا سخته اما نه تا ان حدی که برای ما بصورت غول درامده است.با برنامه ریزی و همدلی مدال المپیکی دور از دسترس ما نیست اما جودو نباید تنها بماند من مطمینم که در صورت کسب اولین مدال المپیکی جودو وفاق ملی در این رشته بوجود می اید و همه با هم اشتی می کنند و واقعیتش دوست دارم این مدال را من بگیرم و موجبات استی ملی در جودو را فراهم کنم تا همه اهالی این رشته در کنار هم باشند.

محجوب با اشاره به شرایط حساس جودو گفت:الان زمان همدلی است همه باید به جودو کمک کنند هر چند می دانم سرپرست فدراسیون محیط خوب و همراه با ارامش را برای این رشته فراهم کرده اما باور کنید تک تک اهالی جودو با حرفهای مثبت با راهکارهای سازنده و حتی مصاحبه های روحیه بخش می توانند به من برای کسب مدال المپیکی جودو کمک کنند. پس همه می توانند به جودو کمک کنند حتی با یک حرف مثبت که روحیه ما را صدچندان کنند.

۹ اسفند ۱۳۹۴ ۱۱:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.