اسدپور: امیدوار به تکرار قهرمانی دوره قبل خود در آسیا هستیم

اسدپور: امیدوار به تکرار قهرمانی دوره قبل خود در آسیا هستیم
ملی پوشان پومسه زنان کشورمان این روزها زیر نظر فاطمه اسدپور خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا که اواخر فروردین سال 95 برگزار می شود، آماده می کنند و امید دارند عنوان قهرمانی دوره فبل خود را در قاره کهن تکرار کنند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ فاطمه اسدپور سرمربی تیم ملی پومسه زنان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو در خصوص اردوهای تیم ملی پومسه زنان کشورمان گفت: اولین مرحله انتخابی تیم ملی پومسه 13 بهمن ماه با حضور 50 پومسه‌رو برگزار شد که طی آن 14 نفر به اردو دعوت شدند. 24 بهمن‌ماه در دومین مرحله 3 نفر از لیست تیم ملی خط خوردند که در نهایت اردو با 11 پومسه کار ادامه یافت. 5 اسفند ماه نیز مرحله آخر انتخابی تیم ملی برگزار شد که دو نفر دیگر از جمع ما جدا شدند که در این مرحله با توجه به رقابت نزدیک پومسه کاران، کسانیکه شانس بیشتری برای کسب مدال داشتند، به همراه نفراتی که شرایط فنی خوبی داشتند، برگزیده شدند.

وی ادامه داد: بازیکنان در اردو ها پیشرفت خوبی داشته اند و عملکرد فنی خود را به یکدیگر نزدیک می کنند. با توجه به اینکه بازیکنان دعوت شده از تجربه بالایی برخوردار هستند، از روند آمادگی آنها رضایت دارم. امیدوارم در نهایت بتوانیم با ارائه یک ارنج مطمئن از مقام قهرمانی دوره قبل خود دفاع کنیم.

سرمربی تیم ملی پومسه بانوان اظهار داشت: پیش بینی عملکرد پومسه کاران در فیلیپین کار دشواری است چراکه آنها کار سختی را پیش رو دارند. مدعیان این رشته همگی در آسیا هستند. ضمن اینکه میزبان نیز خود یکی از مدعیان قهرمانی است.

اسدپور افزود: امیدوارم با کسب نتایج قابل قبول پاسخ لطف فدراسیون و توجه آنان به پومسه بانوان را بدهیم. از همه مردم می خواهم دعای خیر خود را بدرقه راه تکواندوکاران کشورشان کنند.

گفتنی است؛ چهارمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا، اواخر فروردین‌ماه در فیلیپین برگزار می شود.

تیم ملی پومسه کشورمان در دوره قبل این مسابقات که در ازبکستان برگزار شد، موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

۹ اسفند ۱۳۹۴ ۱۰:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.